Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GreyCooperS
Forum Junky

19 apr 2013, 14:44

Dip staat netjes 8)

En als je veertjes al geen probleem vindt, is een schroefset alleen maar comfortabelerlerelerderr :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 apr 2013, 18:14

Tommy_hf schreef:Zeker met donkere velgen zal een verlagingskitje wel mooit uitkomen denk ik. Over het comfort kan ik kort zijn, ik heb nu een setje cobra veren eronder via Beek en mis qua comfort eigenlijk niks. De auto voelt eigenlijk zelfs minder stuiterig behalve op grote kraters natuurlijk. Duikt iets minder bij het remmen. Overall zeker voor het geld ben ik dik tevreden. Het laatste wat ik wilde is dat m'n daily een stuiterbak zou worden.
Niets anders dan positieve punten lees ik zo :D
Iedereen die met de Cobra veren rijd, zegt inderdaad dat het comfort naganoeg hetzelfde blijft, en het minder stuiterige vind ik ook wel top! Het spaarboekje voor de veren is aan het groeien, dus deze zomer zal het zeker lukken ;)
Tommy_hf
Enthousiast
Enthousiast

19 apr 2013, 18:18

Zelfs gemonteerd kosten de cobra veren amper meer dan een verse hondendrol :-) Een aanrader dus als je niet van plan bent er een echte trackday special van te maken. Gezien je kleurstellingen kan je gewoon ff kijken naar mijne, ook midnight black en die cobra veertjes :-)
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 apr 2013, 18:42

Jah, ze zijn idd niet zo gek duur, en er een circuitwagen van maken ben ik ook nie van plan :P
Ik had je topic ook al gezien, en het is echt gek dat we exact dezelfde wagens hebben, zelfs dezelfde velgen! :P Enkel de jouwe heeft chrome rond de mistlichten voor en achter, en had de mijne niet, gelukkig :mrgreen:
Veertjes staan trouwens super!
Laatst gewijzigd door MiniJefkeuh op 19 apr 2013, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Tommy_hf
Enthousiast
Enthousiast

19 apr 2013, 19:06

Ja da's wel het mooie, dat iedereen zijn mini aankleed zoals hij wil. Ik vind die chrome stukjes her en der weer heel erg mini :-) Anders zouden we straks allemaal dezelfde hebben :-)
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 apr 2013, 19:42

Tommy_hf schreef:Ja da's wel het mooie, dat iedereen zijn mini aankleed zoals hij wil. Ik vind die chrome stukjes her en der weer heel erg mini :-) Anders zouden we straks allemaal dezelfde hebben :-)
Jep, das inderdaad het fijne aan heel het Mini-concept :D... Ik ben persoonlijk niet zo voor al het chrome, dus ben blij dat ik die extra stukken niet heb :)
Bernddl
4 op een rij!
4 op een rij!

07 mei 2013, 10:49

GEEF MIJ UW STUDENTENLOONTJE ! :D
Fitchie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2013, 12:46

MiniJefkeuh schreef:
Tommy_hf schreef:Zeker met donkere velgen zal een verlagingskitje wel mooit uitkomen denk ik. Over het comfort kan ik kort zijn, ik heb nu een setje cobra veren eronder via Beek en mis qua comfort eigenlijk niks. De auto voelt eigenlijk zelfs minder stuiterig behalve op grote kraters natuurlijk. Duikt iets minder bij het remmen. Overall zeker voor het geld ben ik dik tevreden. Het laatste wat ik wilde is dat m'n daily een stuiterbak zou worden.
Niets anders dan positieve punten lees ik zo :D
Iedereen die met de Cobra veren rijd, zegt inderdaad dat het comfort naganoeg hetzelfde blijft, en het minder stuiterige vind ik ook wel top! Het spaarboekje voor de veren is aan het groeien, dus deze zomer zal het zeker lukken ;)
Hey Jefrrey,

'k Heb diezelfde veren zitten, en prijs/kwaliteit is het absoluut een goeie keuze.
Gevolg is wel dat de sensoren die je hoogte van de Xenon's regelen een beetje raar doen, waardoor de lampen wat 'trillen', zeker op oneffen wegen.

Heb er een filmpje van gepost:
Let's keep full control !
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2013, 14:17

Bernddl schreef:GEEF MIJ UW STUDENTENLOONTJE ! :D
Whyyyy?? :mrgreen: :mrgreen:
Fitchie schreef: Hey Jefrrey,

'k Heb diezelfde veren zitten, en prijs/kwaliteit is het absoluut een goeie keuze.
Gevolg is wel dat de sensoren die je hoogte van de Xenon's regelen een beetje raar doen, waardoor de lampen wat 'trillen', zeker op oneffen wegen.

Heb er een filmpje van gepost:
Dat is het eerste dat ik er van hoor/lees, en het is inderdaad wel heel vreemd aan het filmpje te zien O.o
Oneffen wegen kennen we hier als de beste :P en zag ik daar de befaamde (lees: file-creërende) Kennedy-tunnel ? :dansen :dansen :P
Fitchie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2013, 14:20

MiniJefkeuh schreef:Dat is het eerste dat ik er van hoor/lees, en het is inderdaad wel heel vreemd aan het filmpje te zien O.o
Oneffen wegen kennen we hier als de beste :P en zag ik daar de befaamde (lees: file-creërende) Kennedy-tunnel ? :dansen :dansen :P
Zal je morgen een demo geven !
:shock:

En ja, u zag dat goed...
:D
Afbeelding
MiniJefkeuh
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2013, 14:40

Fitchie schreef: Zal je morgen een demo geven !
Hou ik je aan! :D

Trouwens hebben jullie nog een kleine update tegoed van vorige week. Enkele zullen het al voorbij hebben zien komen op facebook, maar voor hen die het nog niet gezien hebben :D
Twee weken geleden na het werk ging ik naar de auto toe, en ontdekte ik hem in volgende staat:
Afbeelding

Afbeelding

Iemand had zich blijkbaar uitgeleefd met een eitje of 2... Gevolg, overal kleverig ei tussen gelopen natuurlijk. Buiten mijn collega's was er niemand in de buurt (het was dan ook 2u 'snachts, jawel horecawerk), dus het was waarschijnlijk in de loop van de avond/nacht gebeurd.... Heb een hoop kuiswerk gehad, want het kleefde tussen de beltline en kofferopening en was al helemaal opgedroogd, vuil goedje zo'n eitje..

Achja, helemaal gewassen zag je er niets meer van, en hopelijk flikken ze het niet nog een keer, want dan kam ik de hele buurt uit met een vrachtwagen eieren bij de hand :mrgreen:
thaward
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

07 mei 2013, 14:49

Gelukkig heb je het ervan gekregen dan :(
Laat andersmans auto met rust, aub!
Vorige week ook al van een collega gehoord die
minder geluk had, daar zaten dikke krassen in de carroserie :s

Grtz 8)
Keep calm & drive your MINI!
Ian
Be Mini
Be Mini

07 mei 2013, 20:26

Zo jammer, maar gelukkig is het eraf.

Ik vond vorige week een grote hoeveelheid broodkruimels op mijn motorkap toen ik bij vrienden geweest was. Waarschijnlijk een buurtbewoner die het niet prettig vond dat ik voor zijn deur stond.

Gelukkig komt dit soort idioten vaak een nog grotere idioot tegen, zodat ze elkaar wat aan kunnen doen :mrgreen:
Anto
Be Mini
Be Mini

07 mei 2013, 20:28

triestig zoiets , dat ze met hun fikken van een anders auto blijven , ze moeten ook maar werken voor een Mini , die jaloezie altijd . Zou ook pissig zijn hoor
Fitchie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 mei 2013, 20:49

MiniJefkeuh schreef:Iemand had zich blijkbaar uitgeleefd met een eitje of 2... :mrgreen:
Ah jah !
In mei legt iedere vogel toch een ei.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”