Daveke schreef:We are running! Op naar 1320!

GO GO GO!!!WimS schreef:Daveke schreef:We are running! Op naar 1320!Niemand hou Dave weg bij 1320
Die bouten moeten veel strakker dan die 110NM. De vorige keer dat we bij jou gesleuteld hadden, had je ze ook vastgezet op 110. Toen ik thuis kwam heb ik ze zelf nog een flink stuk na kunnen draaien. Niet meer doen dusDaveke schreef:Bouten zaten allemaal vast op 110 nm met momentsleutel, geen idee dus..
Toch wel van het type: havy-duty toch?Daveke schreef:Ik sta nu op de laptop naast Thomas, ..
Daveke schreef:Aangekomen!
Ik sta nu op de laptop naast Thomas, die de 550 cc injectoren monteert en dan de eerste tesrun gaat doen. De verwachtingen zijn dat ie morgen ongeveer 250 wielpk's gaat draaien met een 64 mm pulley. We gaan nog meerdere pulleys proberen.. Maar het is weer helemaal goed!
Nog beter nieuws.. Er liggen hier 4 goede witte Rota Grids in 17 inch.. die in de weg liggen, dus ik mag er morgen een uitzoeken! Ik ben helemaal gek op 1320! Wat een gasten!
HALLELUJA!
Met spacers al twee keer hetzelfde meegemaakt...GreyCooperS schreef:volgens mij hebben spacers en Rota's niet zoveel mee te maken toch?
Onze sponsors