Daveke schreef:We are running! Op naar 1320!
Dave's Turbo R53 Project
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
GO GO GO!!!WimS schreef:Daveke schreef:We are running! Op naar 1320!Niemand hou Dave weg bij 1320
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht

Maar wel zuur man... succes verder
Die bouten moeten veel strakker dan die 110NM. De vorige keer dat we bij jou gesleuteld hadden, had je ze ook vastgezet op 110. Toen ik thuis kwam heb ik ze zelf nog een flink stuk na kunnen draaien. Niet meer doen dusDaveke schreef:Bouten zaten allemaal vast op 110 nm met momentsleutel, geen idee dus..
Maar wel zuur man... succes verder
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Aangekomen!
Ik sta nu op de laptop naast Thomas, die de 550 cc injectoren monteert en dan de eerste tesrun gaat doen. De verwachtingen zijn dat ie morgen ongeveer 250 wielpk's gaat draaien met een 64 mm pulley. We gaan nog meerdere pulleys proberen.. Maar het is weer helemaal goed!
Nog beter nieuws.. Er liggen hier 4 goede witte Rota Grids in 17 inch.. die in de weg liggen, dus ik mag er morgen een uitzoeken! Ik ben helemaal gek op 1320! Wat een gasten!
HALLELUJA!
Ik sta nu op de laptop naast Thomas, die de 550 cc injectoren monteert en dan de eerste tesrun gaat doen. De verwachtingen zijn dat ie morgen ongeveer 250 wielpk's gaat draaien met een 64 mm pulley. We gaan nog meerdere pulleys proberen.. Maar het is weer helemaal goed!
Nog beter nieuws.. Er liggen hier 4 goede witte Rota Grids in 17 inch.. die in de weg liggen, dus ik mag er morgen een uitzoeken! Ik ben helemaal gek op 1320! Wat een gasten!
HALLELUJA!
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd naar de eerste foto's en filmpjes!
Maar echt top dat je velgenprobleem is opgelost!
Toch wel van het type: havy-duty toch?Daveke schreef:Ik sta nu op de laptop naast Thomas, ..
Ben benieuwd naar de eerste foto's en filmpjes!
Maar echt top dat je velgenprobleem is opgelost!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed bezig!
And I told you, die gasten hebben vast wat wielen liggen...en dan ook nog dezelfde als jij zoekt
Is mn IC compleet en beetje netjes?
Goed bezig!
And I told you, die gasten hebben vast wat wielen liggen...en dan ook nog dezelfde als jij zoekt
Is mn IC compleet en beetje netjes?
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Daveke schreef:Aangekomen!
HALLELUJA!
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Alle bouten langs beide kanten vooraan volledig losgedraaid
Zonder spacers nog nooit meegemaakt
Verband is er absoluut
En voor de duidelijkheid...ik had ook verlengde bouten hoor
Met spacers al twee keer hetzelfde meegemaakt...GreyCooperS schreef:volgens mij hebben spacers en Rota's niet zoveel mee te maken toch?
Alle bouten langs beide kanten vooraan volledig losgedraaid
Zonder spacers nog nooit meegemaakt
Verband is er absoluut
En voor de duidelijkheid...ik had ook verlengde bouten hoor
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ZO gasten,
De eerste runs zitten erop
De software is enkel nog alleen maar afgesteld om de 550's te laten lopen en nog helemaal niet op vermogen.
Enkel wat kleine dingetjes gedaan..
Resultaten..
Op de rev-limiter van 7250 toeren draaide ie nu 240 pk, met de standaard 70 mm pulley zonder degelijke tuning
Dus, we gaan morgen heel veel plezier hebben!
Nu tijd voor een hotelletje, eten en wat biertjes!
De eerste runs zitten erop
De software is enkel nog alleen maar afgesteld om de 550's te laten lopen en nog helemaal niet op vermogen.
Enkel wat kleine dingetjes gedaan..
Resultaten..
Op de rev-limiter van 7250 toeren draaide ie nu 240 pk, met de standaard 70 mm pulley zonder degelijke tuning
Dus, we gaan morgen heel veel plezier hebben!
Nu tijd voor een hotelletje, eten en wat biertjes!
Onze sponsors