Wat was het koud met het plakken van de Black Beltline.
Ik voel m'n vingers haast niet meer. Maar hij zit erop !!!
Ook de lampen omlijstingen in Horizon Blue zit er eindelijk op.
Goed gelukt al zeg ik het zelf.

De eerste stukjes gingen moeizaam.nepnerd schreef:Ziet er idd goed gelukt uit.
Nog een beetje te doen het plakken van de Beltline?
Ik zou het ook wel voor het visuele willlen doen. 2 pijpjes in het midden, of een pijpje ook aan de andere kant van de wagen zie ik wel zitten.Fred schreef:Je gaat snel, goeie mods weer. Die zwarte ringen waren niet zo mijn ding, veel beter in HB.
Uitlaat is wel een leuke mod, koppelcurve gaat wat omhoog, maar als je het alleen daarom doet is het een veel te dure mod voor het resultaat dat je ervoor krijgt.
Nou, ik heb de originele chrome sproeiers kapjes nog, en heb zitten twijfelen of ik die erop zou laten of de gespoten versie.mushrop schreef:ringen zijn mooi Tycho. Je had beter misschien de sproeierkapjes niet kunnen laten spuiten. Nu breken ze een beetje de ronding van je lamp. Ik heb een setje in kleur liggen een setje in chroom gehouden. Als je straks de Joeymod doet, valt het natuurlijk niet meer op.
Hoe dan ook goed bezig.
Ik heb destijds ook de beltline in de vriesjou staan plakken en da's idd behoorlijk afzien.
ik heb het op beide auto's in chroom gelaten. Vind dat dat mooier staat tov de binnenkant van de lampen...kijk maar op de Clubman:P5ycH0 schreef:Nou, ik heb de originele chrome sproeiers kapjes nog, en heb zitten twijfelen of ik die erop zou laten of de gespoten versie.mushrop schreef:ringen zijn mooi Tycho. Je had beter misschien de sproeierkapjes niet kunnen laten spuiten. Nu breken ze een beetje de ronding van je lamp. Ik heb een setje in kleur liggen een setje in chroom gehouden. Als je straks de Joeymod doet, valt het natuurlijk niet meer op.
Hoe dan ook goed bezig.
Ik heb destijds ook de beltline in de vriesjou staan plakken en da's idd behoorlijk afzien.
Mijn moeder gaf de doorslag, en daar was ik het wel mee eens. De gespoten kapjes geven wat meer contrast aan de koplampen. Ik zal eens 1 chroom kapje terugplaatsen en een foto maken, dan kun je het verschil zien.
Onze sponsors