P5ycH0's 1st MINI. Depricated ....

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:12

Aaaaarrrrrrggggghhhhhh.....
Wat was het koud met het plakken van de Black Beltline.
Ik voel m'n vingers haast niet meer. Maar hij zit erop !!!

Ook de lampen omlijstingen in Horizon Blue zit er eindelijk op.
Goed gelukt al zeg ik het zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:14

Ziet er idd goed gelukt uit.

Nog een beetje te doen het plakken van de Beltline?
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:20

:yeah GAHAAFF!!!

staat em heel lekker zo...

beltline = :icon_top:
lampringen = :icon_top:

Goed bezig man! 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:25

Je gaat snel :), goeie mods weer. Die zwarte ringen waren niet zo mijn ding, veel beter in HB.

Uitlaat is wel een leuke mod, koppelcurve gaat wat omhoog, maar als je het alleen daarom doet is het een veel te dure mod voor het resultaat dat je ervoor krijgt.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:58

nepnerd schreef:Ziet er idd goed gelukt uit.
Nog een beetje te doen het plakken van de Beltline?
De eerste stukjes gingen moeizaam.
Maar aldoende leert men. Dus het ging steeds beter. Het laatste stuk was boven de motorkap. 1 grote bocht. Maar omdat ik die voor het laatst bewaard had, ging deze het beste. De truc voor bochtjes is een fohn om de sticker was flexibeler te maken.
En een papiermesje of scheermesje is ook niet overbodig.

Ik heb slechts 1 klein stukje overnieuw moeten doen. Dat was aan de portierskant tussen de motorkap en de deur. Daar had ik wat luchtbelletjes. Gelukkig had ik nog een stuk van een meter over zodat ik die overnieuw kon doen.
Maar ik kan je wel zeggen dat het een vak apart is. Van dichtbij zie je bij de uiteinden hier en daar nog een beetje chrome zitten.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:02

ziet er zekers goed gelukt uit, lekker bezig weer! 8)
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:14

Oh ja, heb ook de antenne nog even vervangen door een 3 Inch modelletje.
Nu lijkt het niet meer op een RC Car met die lange antenne.... :mrgreen:
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:20

Fred schreef:Je gaat snel :), goeie mods weer. Die zwarte ringen waren niet zo mijn ding, veel beter in HB.

Uitlaat is wel een leuke mod, koppelcurve gaat wat omhoog, maar als je het alleen daarom doet is het een veel te dure mod voor het resultaat dat je ervoor krijgt.
Ik zou het ook wel voor het visuele willlen doen. 2 pijpjes in het midden, of een pijpje ook aan de andere kant van de wagen zie ik wel zitten.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:22

ringen zijn mooi Tycho. Je had beter misschien de sproeierkapjes niet kunnen laten spuiten. Nu breken ze een beetje de ronding van je lamp. Ik heb een setje in kleur liggen een setje in chroom gehouden. Als je straks de Joeymod doet, valt het natuurlijk niet meer op.

Hoe dan ook goed bezig.

Ik heb destijds ook de beltline in de vriesjou staan plakken en da's idd behoorlijk afzien.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

27 nov 2010, 17:28

Netjes, Tygo.
Enkel nog de deurklinker in zwart. :wink:

Enne, de grootste bijkomstigheid van een andere (sport) uitlaat is natuurlijk het lekkere geluid, wat je kan creëren.
Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:40

mushrop schreef:ringen zijn mooi Tycho. Je had beter misschien de sproeierkapjes niet kunnen laten spuiten. Nu breken ze een beetje de ronding van je lamp. Ik heb een setje in kleur liggen een setje in chroom gehouden. Als je straks de Joeymod doet, valt het natuurlijk niet meer op.

Hoe dan ook goed bezig.

Ik heb destijds ook de beltline in de vriesjou staan plakken en da's idd behoorlijk afzien.
Nou, ik heb de originele chrome sproeiers kapjes nog, en heb zitten twijfelen of ik die erop zou laten of de gespoten versie.
Mijn moeder gaf de doorslag, en daar was ik het wel mee eens. De gespoten kapjes geven wat meer contrast aan de koplampen. Ik zal eens 1 chroom kapje terugplaatsen en een foto maken, dan kun je het verschil zien.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:41

Ossie schreef:Netjes, Tygo.
Enkel nog de deurklinker in zwart. :wink:
Ordered 2 weeks ago..... Hadden wel een levertijd van 2 maanden, dus dat is een kwestie van wachten..
Thnx 4 da tip though !!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 17:59

Goeie mods weer :icon_top:! Ringen in HB staat inderdaad net wat lekkerder dan zwart. Belt line staat ook erg goed 8)! Echt een strakke One :hap!
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 18:13

P5ycH0 schreef:
mushrop schreef:ringen zijn mooi Tycho. Je had beter misschien de sproeierkapjes niet kunnen laten spuiten. Nu breken ze een beetje de ronding van je lamp. Ik heb een setje in kleur liggen een setje in chroom gehouden. Als je straks de Joeymod doet, valt het natuurlijk niet meer op.

Hoe dan ook goed bezig.

Nou, ik heb de originele chrome sproeiers kapjes nog, en heb zitten twijfelen of ik die erop zou laten of de gespoten versie.
Mijn moeder gaf de doorslag, en daar was ik het wel mee eens. De gespoten kapjes geven wat meer contrast aan de koplampen. Ik zal eens 1 chroom kapje terugplaatsen en een foto maken, dan kun je het verschil zien.
ik heb het op beide auto's in chroom gelaten. Vind dat dat mooier staat tov de binnenkant van de lampen...kijk maar op de Clubman:

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 18:51

Kwestie van smaak, ik zou het persoonlijk ook in kleur willen.

Terug naar “Show your ride”