Nee, bypass valve (nr 22, 60 Euro). Hier te zien onder de ingang van de intercooler (uitgang compressor).Che schreef:De remedie is dus een nieuwgasklephuis?
Gasklephuis verwijderen is voldoende om erbij te kunnen. Bypass valve moet er samen met de aluminium bocht naar de intercooler afgenomen worden (zit met 3 schroeven vast op de compressor).
Nooi vergeten om meteen een lap in het inlaatraject te proppen, als daar een schroef in valt ben je niet blij.

De gemaakte M7 throttle body doet het goed, geen errors meer. Ook de gemodificeerde bypass valve doet goed zijn werk al hou ik even het benzineverbruik in de gaten. op de snelweg bij 140 moet die niet gaan sluiten anders gaat het verbruik behoorlijk omhoog. Gasresponse is veel beter, alle compressordruk is meteen voorhanden bij gas aantikken. Sommigen zouden het misschien te nerveus vinden maar het voelt wel lekker. Met de M7 throttle body ook weer knallen uit de uitlaat bij gas loslaten die te voelen zijn in de rugleuning van de stoel.