Probleem heb ik ook nog steeds. Zit nu te wachten op een koeler temperatuurtje om de draden door te solderen.
Dan ff resetten en hoop dat het dan over is.
Stuur me anders ff een PB de volgende keer voor die mini-meet. Dan ga ik zeker ff mee.
Was het maar zo'n feest, ik had gehoopt dat het zoiets als een stekkertje zou zijn maar helaas... gaat een duur grapje worden dit. Heb een bericht/omschrijving geplaatst van het probleem in het topic "airbag lampje"sander_r53 schreef:Laat me raden... stekkerverbinding onder de stoelen![]()
Probleem heb ik ook nog steeds. Zit nu te wachten op een koeler temperatuurtje om de draden door te solderen.
Dan ff resetten en hoop dat het dan over is.
Stuur me anders ff een PB de volgende keer voor die mini-meet. Dan ga ik zeker ff mee.
Komt goed!stefan740 schreef:@Shag, fijne vakantie nog he!
@Sander, stom helemaal vergeten
Thanks!henkietenk schreef:Zag je bolide vandeweek nog staan toen ik richting Malden ging. Je woont wel lekker dicht bij de uni zeg! Hendig!
En btw, mooie wagen heb je, stond goed te glimmen op de oprit.
Grtz HenkieTenk
Ja zijn wel mooie spulletjes... maar m'n doelstelling was het wel origineel te houden dus voorlopig maar ff van genieten...geldboompje moet ook weer bloeienMartinG schreef:Ow weet niet of dat origineel van mini is maar van die link die je toen laatst in dat andere topic zag:
https://www.newministuff.com/new/shop.p ... cts&cat=21
Onze sponsors