Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2010, 14:33

Laat me raden... stekkerverbinding onder de stoelen :wink:
Probleem heb ik ook nog steeds. Zit nu te wachten op een koeler temperatuurtje om de draden door te solderen.
Dan ff resetten en hoop dat het dan over is.

Stuur me anders ff een PB de volgende keer voor die mini-meet. Dan ga ik zeker ff mee.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2010, 16:57

sander_r53 schreef:Laat me raden... stekkerverbinding onder de stoelen :wink:
Probleem heb ik ook nog steeds. Zit nu te wachten op een koeler temperatuurtje om de draden door te solderen.
Dan ff resetten en hoop dat het dan over is.

Stuur me anders ff een PB de volgende keer voor die mini-meet. Dan ga ik zeker ff mee.
Was het maar zo'n feest, ik had gehoopt dat het zoiets als een stekkertje zou zijn maar helaas... gaat een duur grapje worden dit. Heb een bericht/omschrijving geplaatst van het probleem in het topic "airbag lampje"
stefan740 schreef:@Shag, fijne vakantie nog he!
@Sander, stom helemaal vergeten
Komt goed! :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2010, 17:03

weten ze zeker dat het niet dat stekkertje is? Dat komt namelijk heel erg veel voor. Zou wel erg jammer zijn als het bij jou niet zo was. alhoewel dat stekkertje ook al iets van 250 euro kost bij de stealer.

oh ja: fijne vakantie man!! (maar je kan prima met de auto naar Sicilie)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2010, 17:20

Hmm nouja, ze wisten bijna zeker dat het dus die accu was.. moet nog verder onderzocht worden. Ik had al gezegd dat ik zelf ook aan dat stekkertje dacht (na research op dit forum hehe) en dat ik toevallig 2 dagen terug aan de gang ben geweest met de stofzuiger... dus lag voor de hand maarja!

Ik merk het wel, moet toch opgelost worden. En ook bedankt! :D maar gaan met het vliegtuig...wel om 06.00 morgenvroeg vanaf düsseldorf dus niet bepaald een fijne tijd, maar met het ontbijt kijk ik morgen uit over een fijn strandje en de zee! Ga dus met m'n vriendin naar hotel Gallodoro in Taormina voor de geinteresseerden ;) 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jul 2010, 17:46

Leuk man, have fun. Als ik tijd heb rij ik wel even langs :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2010, 16:41

Zo, weer terug uit sicilië!
Was top, wellicht post ik later nog wat foto's om een impressie te geven.

Vandaag gelijk met de mini een stukje gaan cruisen en gewassen.
Tot dat er een oranje lampje begon te knipperen... (en er brand al een rode van de airbags)... gelijk maar naar huis gegaan, lampje zei me niets (call me stupid) in de handleiding gekeken en bleek dat het slechts de bandenspanning was! :lol:

Gelijk de zaak nagelopen en op orde gebracht. Rechtsachter was nog maar 1.6 !! :s

Systeem werkt dus wel, weet ik dat ook weer. Na alles op de juiste spanning te hebben gebracht de reset gedaan en voila.

Heb ook besloten om voorlopig van nieuwe velgen welke ik op het oog had af te zien. Dit omdat ik binnenkort de Mini naar de garage zal brengen om de airbagstoring te laten fixen. Zoals eerder beschreven zal dit zo'n 3 a 400 euro gaan kosten naar verwachting (dus als alles mee zit) en dan moet ik keuzes maken. S-Spokes vind ik ook erg mooi dusja, jammer maar er zijn belangrijkere zaken. Auto moet eerst 200% technisch in orde te zijn en dan kan ik weer vrolijk dergelijke dure mods uitvoeren :lol:

To be continued...
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2010, 13:27

Zag je bolide vandeweek nog staan toen ik richting Malden ging. Je woont wel lekker dicht bij de uni zeg! Hendig!
En btw, mooie wagen heb je, stond goed te glimmen op de oprit.

Grtz HenkieTenk
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2010, 11:24

henkietenk schreef:Zag je bolide vandeweek nog staan toen ik richting Malden ging. Je woont wel lekker dicht bij de uni zeg! Hendig!
En btw, mooie wagen heb je, stond goed te glimmen op de oprit.

Grtz HenkieTenk
Thanks! :D

Vandaag weer even 4 pagina's bijgelezen hier na een paar dagen "afwezigheid". Heb de 4daagse wederom succesvol uitgelopen, was vooral de 1e dag pittig maar met het verstand op 0 is alles goed gekomen. Kwam toevallig (40.000 deelnemers) Marcel onderweg tegen op de 3e dag en ook nog gister zo'n 18km voor de finish, neem aan dat je het gehaald hebt Marcel?! :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2010, 20:10

JCW Carbon feestje compleet!

Spiegelkappen + achterklepstrip gemonteerd (Of naja, eigenlijk met grote dank aan Menno :mrgreen: ) Geloof dat ik alle origineel geleverde carbon delen nu wel heb zowel interieur als exterieur (op de spoiler na) dus me = happy! :lol:

Tevens zonneschermpjes overgenomen van Koen en van een maat van me een nieuwere radio/CD unit (origineel Mini, die Alpine ... die classic cassette-unit is van Philips, tussentijds leverancierswissel??) gekregen waar een Ipod interface op aangesloten kan worden. Deze interface zelf heb ik nog niet maar ik ben in elk geval verlost van de retro cassete-unit voorin de cockpit :lol:

Helaas nog geen mogelijkheid gehad de airbagstoring te laten verhelpen, vrees dat dit na m'n vakantie zal gebeuren dus halvewege augustus ergens. enough talk, pics !! (slechte kwaliteit, met de phone gemaakt hehe)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Shag op 30 jul 2010, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 jul 2010, 20:15

Daar kan nog een wel wat origineel carbon op hoor :P

Deurgrepen
Tankdop
Beltline
Side scuttles

Maar het ziet er wel weer toppie uit zo! spiegelkappen zijn helemaal vet zo
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2010, 20:18

MartinG schreef:Daar kan nog een wel wat origineel carbon op hoor :P

Deurgrepen
Tankdop
Beltline
Side scuttles

Maar het ziet er wel weer toppie uit zo! spiegelkappen zijn helemaal vet zo
Dat zijn geen JCW parts toch?? of wel..? :oops:

Zoja heb ik niks gezegd :lol:
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 jul 2010, 20:21

Ow weet niet of dat origineel van mini is maar van die link die je toen laatst in dat andere topic zag:

https://www.newministuff.com/new/shop.p ... cts&cat=21
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2010, 20:31

MartinG schreef:Ow weet niet of dat origineel van mini is maar van die link die je toen laatst in dat andere topic zag:

https://www.newministuff.com/new/shop.p ... cts&cat=21
Ja zijn wel mooie spulletjes... maar m'n doelstelling was het wel origineel te houden dus voorlopig maar ff van genieten...geldboompje moet ook weer bloeien :lol:

Dashboardkastje + Ipod interface staan ook nog op de planning en natuurlijk de velgen t.z.t. dus ben nog wel ff bezig!

Hier nog wat plaatjes van de meet met stefan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2010, 20:35

Dit mocht natuurlijk ook niet ontbreken op je ride 8)! Staat erg lekker bij Pure Silver :hap!
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”