Ragnar's MCCS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mar 2013, 00:49

Ragnar schreef:@franklyn85 - thanks man. maar dat is natuurlijk ook voor die van jou.
wat een dikke r53 met turbo heb je toch. of was het nou een r56 met en compressor. ik hoorde zoveel met al die super monteurs toen je moterkap open stond. ;)
Whahahhaahahahha Heerlijk hahha
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mar 2013, 08:44

Batje schreef:
Ragnar schreef:@franklyn85 - thanks man. maar dat is natuurlijk ook voor die van jou.
wat een dikke r53 met turbo heb je toch. of was het nou een r56 met en compressor. ik hoorde zoveel met al die super monteurs toen je moterkap open stond. ;)
Whahahhaahahahha Heerlijk hahha
Ja mensen hebben best wel wat gemist van picknick tafels tot rioolpijpen waar olie uit vandaan schiet en klappen....van hele tupperware bumpers tot aan apk afgekeurde auto's..

is gewoon harstikke leuk op zo een dag en idd al die mensen bij de auto er was er zelfs 1 die zei ik had het moeten opnemen

Dit is gewoon een S wel mooi nagemaakt ja ja 160 pk met turbo jaaaa wel mooi hoor he er staat GP op na dat zal wel nep zijn want hij heeft geen rode spiegels :lachuh
burn rubber not your soul

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 mar 2013, 12:01

franklyn85 schreef:Dit is gewoon een S wel mooi nagemaakt ja ja 160 pk met turbo jaaaa wel mooi hoor he er staat GP op na dat zal wel nep zijn want hij heeft geen rode spiegels :lachuh
Whahahahhaha lachen hè, van die mensen die het denken te weten....
Net als bij dat eerdere event waar ze (volgens mij) bij Ragnar beweerden dat ie op lucht zou rijden.....
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mar 2013, 12:26

Ragnar schreef: Morgen gaan we de mini weer verder uitkleden. Dus er zullen weer wat mensen een email krijgen. of ze nog interesse hebben in die onderdelen. zo niet gaan ze in de verkoop.
Heb je ergens een lijstje van de onderdelen die te koop komen? Even nieuwsgierig of er nog wat voor mij tussen zit :wink:
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 mar 2013, 19:37

Cannuccia schreef:Whahahahhaha lachen hè, van die mensen die het denken te weten....
Net als bij dat eerdere event waar ze (volgens mij) bij Ragnar beweerden dat ie op lucht zou rijden.....
Klopt Rianne. bijna zelfde beurs. wel van automax maar dan een andere versie.. Maar nu lijkt het dat ik er een range rover van wil maken.. of te wel hij staat even op zijn normale poten met 3cm verlagings veren..

Wilcoos schreef:Heb je ergens een lijstje van de onderdelen die te koop komen? Even nieuwsgierig of er nog wat voor mij tussen zit :wink:
Heb je PM gezien.. en beantwoord.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini

24 mar 2013, 20:51

heb je al reacties gehad op de verkoop?
of kijkers?
Gr Werner
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mar 2013, 19:58

wel reacties maar nog geen kijkers.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2013, 17:58

Zo daar zijn we dan weer eens een keertje.. Beetje druk met de tweewielers.

Ondertussen is er een nieuwe koppeling ingegaan. Dus dat is ook meegenomen voor diegene die de mini koopt, kan voorlopig weer ff mee. :wink:

Afbeelding

Vandaag weer eens tijd voor de 4 wieler. en Ik heb nu eindelijk Bijna al het carbon eraf. moet allen nog de JCW-sideskirt fingers. De Forge Front strut is er ook uit. Nu al het carbon eraf is moesten natuurlijk de zwarte delen even ondr handen genomen worden want die zaten onder een dikke laag stof. Daarna toch maar even de auto ook schoongespoten.

Emails/PM's zijn verstuurd naar de eerste in lijn voor de onderdelen. en bij geen gehoor of interesse gaan we naar nummer 2.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2013, 19:48

Hoeveel gegadigden heb je al voor dat carbon Ragnar? Ik bedoel; heeft het nog zin om in de rij te gaan staan?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

20 apr 2013, 19:52

Gewoon doen Rob... Dikke shizzle 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2013, 19:59

Ja maar ben vast niet de eerste. Daarnaast zit ik al tegen een kostenplaatje aan te hikken voor het spuitwerk. Speaking of which; ik app je even Peter

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2013, 21:08

Rob er zijn wat gegadigden. Maar heel veel voor de voor handgrepen en de tankdop. maar wil je dan alleen de "U" of ook de tankdop handgrepen voor en achter?

Zoals ik meer menen heb verteld ik verkoop alles in 1 keer. op de JCW-fingers na.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2013, 10:33

Ligt er een beetje aan wat het moet kosten Rag, stuur me anders een PM met wat je voor welke delen wilt hebben.

Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 apr 2013, 19:51

Tja Rob. ik heb geen idee wat je in je hoofd hebt maar het gaat echt niet weg voor een apple en een ei. maar heb je hebt bericht.
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 apr 2013, 19:57

Nog geen gedaagden voor de auto>?

Terug naar “Show your ride”