Whahahhaahahahha Heerlijk hahhaRagnar schreef:@franklyn85 - thanks man. maar dat is natuurlijk ook voor die van jou.
wat een dikke r53 met turbo heb je toch. of was het nou een r56 met en compressor. ik hoorde zoveel met al die super monteurs toen je moterkap open stond.
Ragnar's MCCS
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
is gewoon harstikke leuk op zo een dag en idd al die mensen bij de auto er was er zelfs 1 die zei ik had het moeten opnemen
Dit is gewoon een S wel mooi nagemaakt ja ja 160 pk met turbo jaaaa wel mooi hoor he er staat GP op na dat zal wel nep zijn want hij heeft geen rode spiegels
Ja mensen hebben best wel wat gemist van picknick tafels tot rioolpijpen waar olie uit vandaan schiet en klappen....van hele tupperware bumpers tot aan apk afgekeurde auto's..Batje schreef:Whahahhaahahahha Heerlijk hahhaRagnar schreef:@franklyn85 - thanks man. maar dat is natuurlijk ook voor die van jou.
wat een dikke r53 met turbo heb je toch. of was het nou een r56 met en compressor. ik hoorde zoveel met al die super monteurs toen je moterkap open stond.
is gewoon harstikke leuk op zo een dag en idd al die mensen bij de auto er was er zelfs 1 die zei ik had het moeten opnemen
Dit is gewoon een S wel mooi nagemaakt ja ja 160 pk met turbo jaaaa wel mooi hoor he er staat GP op na dat zal wel nep zijn want hij heeft geen rode spiegels

burn rubber not your soul

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net als bij dat eerdere event waar ze (volgens mij) bij Ragnar beweerden dat ie op lucht zou rijden.....
Whahahahhaha lachen hè, van die mensen die het denken te weten....franklyn85 schreef:Dit is gewoon een S wel mooi nagemaakt ja ja 160 pk met turbo jaaaa wel mooi hoor he er staat GP op na dat zal wel nep zijn want hij heeft geen rode spiegels
Net als bij dat eerdere event waar ze (volgens mij) bij Ragnar beweerden dat ie op lucht zou rijden.....
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je ergens een lijstje van de onderdelen die te koop komen? Even nieuwsgierig of er nog wat voor mij tussen zitRagnar schreef: Morgen gaan we de mini weer verder uitkleden. Dus er zullen weer wat mensen een email krijgen. of ze nog interesse hebben in die onderdelen. zo niet gaan ze in de verkoop.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Klopt Rianne. bijna zelfde beurs. wel van automax maar dan een andere versie.. Maar nu lijkt het dat ik er een range rover van wil maken.. of te wel hij staat even op zijn normale poten met 3cm verlagings veren..Cannuccia schreef:Whahahahhaha lachen hè, van die mensen die het denken te weten....
Heb je PM gezien.. en beantwoord.Wilcoos schreef:Heb je ergens een lijstje van de onderdelen die te koop komen? Even nieuwsgierig of er nog wat voor mij tussen zit

- wernerisabelle
- Be Mini
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo daar zijn we dan weer eens een keertje.. Beetje druk met de tweewielers.
Ondertussen is er een nieuwe koppeling ingegaan. Dus dat is ook meegenomen voor diegene die de mini koopt, kan voorlopig weer ff mee.

Vandaag weer eens tijd voor de 4 wieler. en Ik heb nu eindelijk Bijna al het carbon eraf. moet allen nog de JCW-sideskirt fingers. De Forge Front strut is er ook uit. Nu al het carbon eraf is moesten natuurlijk de zwarte delen even ondr handen genomen worden want die zaten onder een dikke laag stof. Daarna toch maar even de auto ook schoongespoten.
Emails/PM's zijn verstuurd naar de eerste in lijn voor de onderdelen. en bij geen gehoor of interesse gaan we naar nummer 2.

Ondertussen is er een nieuwe koppeling ingegaan. Dus dat is ook meegenomen voor diegene die de mini koopt, kan voorlopig weer ff mee.

Vandaag weer eens tijd voor de 4 wieler. en Ik heb nu eindelijk Bijna al het carbon eraf. moet allen nog de JCW-sideskirt fingers. De Forge Front strut is er ook uit. Nu al het carbon eraf is moesten natuurlijk de zwarte delen even ondr handen genomen worden want die zaten onder een dikke laag stof. Daarna toch maar even de auto ook schoongespoten.
Emails/PM's zijn verstuurd naar de eerste in lijn voor de onderdelen. en bij geen gehoor of interesse gaan we naar nummer 2.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoeveel gegadigden heb je al voor dat carbon Ragnar? Ik bedoel; heeft het nog zin om in de rij te gaan staan?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja maar ben vast niet de eerste. Daarnaast zit ik al tegen een kostenplaatje aan te hikken voor het spuitwerk. Speaking of which; ik app je even Peter

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rob er zijn wat gegadigden. Maar heel veel voor de voor handgrepen en de tankdop. maar wil je dan alleen de "U" of ook de tankdop handgrepen voor en achter?
Zoals ik meer menen heb verteld ik verkoop alles in 1 keer. op de JCW-fingers na.
Zoals ik meer menen heb verteld ik verkoop alles in 1 keer. op de JCW-fingers na.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ligt er een beetje aan wat het moet kosten Rag, stuur me anders een PM met wat je voor welke delen wilt hebben.

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors