Dat hoeft toch ook allemaal niet als ie al mooi van zichzelf is?Batje schreef:Ik sluit me aan bij rob.
Vraag me alleen af of hier ook makkelijk in te zagen en boren is...

Dat hoeft toch ook allemaal niet als ie al mooi van zichzelf is?Batje schreef:Ik sluit me aan bij rob.
Haha je kent me toch. Ik wil iets maken wat niet kan.Klatsie schreef:Dat hoeft toch ook allemaal niet als ie al mooi van zichzelf is?Batje schreef:Ik sluit me aan bij rob.
Precies wat ik bedoel. Dit model heeft niks meer van de oorspronkelijke Clubman. Of het een mooie auto is, is weer een andere discussie...frankie schreef:Denk dat je voor het grootste deel wel gelijk hebt, maar wil je natuurlijk niet meteen helemaal gelijk geven![]()
R50/53, R56, F56, helemaal waar. Verschillen zijn niet zo heel groot en er is altijd een bepaalde basis in te herkennen, proporties zijn toch min of meer hetzelfde. En er zijn inderdaad al überdikke F56's langsgekomen op FB. Clubman, mwah, ligt toch iets anders m.i. De nieuwe mist toch echt bepaalde stijlelementen die de R55 wel had. Proporties zijn ook anders en het ding is notabene net zo breed als een 3 serie![]()
Waar de F56 dus voortborduurt op de vorige versies vind ik de F54 wel een duidelijke breuk met de R55. Bewuste keuze van BMW/MINI denk ik ook wel. Maar goed, misschien wen ik er ook nog wel aan.
Ja klopt, moet je ook niet doen...mushrop schreef:Nee het is gezeik
Onze sponsors