Minder nieuws Berthil, maar nu heb je aan de andere kant inderdaad wel iets 'spannends' te vertellen..Berthil schreef:Ik kan dus nu zeggen dat er wat onderdelen van de Blauwe in het gras van de Ring liggen
Vraag me echter wel af of de splitter zich mogelijk niet beter staande had gehouden als je aan de voorkant de twee extra bevestigingspunten er op had gezet..?Berthil schreef:Er komt in ieder geval geen splitter meer op gezien de schade die die teweeg heeft gebracht..
Die beugeltjes zouden compleet uit de bumper zijn gerukt, de splitter hing er alleen nog onder bij de beugels die ik zelf gemonteerd had. Dat was dus zelfs zo stevig dat de hele splitter en bumper in stukken is gescheurd.Deniz schreef:Vraag me echter wel af of de splitter zich mogelijk niet beter staande had gehouden als je aan de voorkant de twee extra bevestigingspunten er op had gezet..?
Ronald Wijnen heet hij, komt nog regelmatig online..Che schreef:Zwaar balen Berthil.
Ben destijds ook naar die riem(ont)spanner op zoek geweest.
Weet zijn naam niet meer en ben te lui om het op te zoeken maar hij werkt bij die schokbrekerfabrikant in Valkenswaard en heeft destijds ook die verbredingsringen laten draaien.
Hij was destijds bezig om zelf zo'n ding bij zijn werkgever te laten maken en ik heb hem daarvoor nog wat oude onderdelen gestuurd.
De eerste versie was te zwak maar wellicht heeft ie nu een goede ?
Klaas kon hem destijds niet leveren en Timmermans wilde er ook niet aan.
Onze sponsors