Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Succes verder met de schade, als het alleem bumper is valt het inderdaad erg mee.
Minder nieuws Berthil, maar nu heb je aan de andere kant inderdaad wel iets 'spannends' te vertellen..Berthil schreef:Ik kan dus nu zeggen dat er wat onderdelen van de Blauwe in het gras van de Ring liggen
Vraag me echter wel af of de splitter zich mogelijk niet beter staande had gehouden als je aan de voorkant de twee extra bevestigingspunten er op had gezet..?Berthil schreef:Er komt in ieder geval geen splitter meer op gezien de schade die die teweeg heeft gebracht..
Succes verder met de schade, als het alleem bumper is valt het inderdaad erg mee.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Dat is even schrikken.
Gelukkig alleen materiële schade. Had de splitter veel voordeel voor de wegligging.
Misschien een andere creatie bedenken voor meer downforce voor.
Gelukkig alleen materiële schade. Had de splitter veel voordeel voor de wegligging.
Misschien een andere creatie bedenken voor meer downforce voor.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Of het wat voor de wegligging heeft gedaan zal ik merken als ik de eerste rondjes weer ga doen op de Ring
Die beugeltjes zouden compleet uit de bumper zijn gerukt, de splitter hing er alleen nog onder bij de beugels die ik zelf gemonteerd had. Dat was dus zelfs zo stevig dat de hele splitter en bumper in stukken is gescheurd.Deniz schreef:Vraag me echter wel af of de splitter zich mogelijk niet beter staande had gehouden als je aan de voorkant de twee extra bevestigingspunten er op had gezet..?
Of het wat voor de wegligging heeft gedaan zal ik merken als ik de eerste rondjes weer ga doen op de Ring
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Balen van het probleem
, maar eigenlijk toch een goede afloop als ik het zo lees...
Hoop dat het snel weer verholpen is...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mooi klote, maar het hoort er bij. Ik hoop heel erg voor je dat het bij cosmetische schade blijft! Zou toch zeer zonde zijn om niet meer met de beruchte blauwe MINI en bestuurder mee te kunnen rijden!
Die hollanders en hun links rijden. Daar moet ECHT wat aan gedaan worden.
iDD
Die hollanders en hun links rijden. Daar moet ECHT wat aan gedaan worden.
iDD
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mocht je er iets aan hebben
Ronald Wijnen heet hij, komt nog regelmatig online..Che schreef:Zwaar balen Berthil.
Ben destijds ook naar die riem(ont)spanner op zoek geweest.
Weet zijn naam niet meer en ben te lui om het op te zoeken maar hij werkt bij die schokbrekerfabrikant in Valkenswaard en heeft destijds ook die verbredingsringen laten draaien.
Hij was destijds bezig om zelf zo'n ding bij zijn werkgever te laten maken en ik heb hem daarvoor nog wat oude onderdelen gestuurd.
De eerste versie was te zwak maar wellicht heeft ie nu een goede ?
Klaas kon hem destijds niet leveren en Timmermans wilde er ook niet aan.
Mocht je er iets aan hebben
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nou ik kijk naar het bovenstaand plaatje, maar kan me er niets bij voorstellen hoe en waar je dat dus gaat gebruiken. 
Gr, Marcel
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met dat ding druk je de riemspanner veer in.
Anders lukt het nooit om er een nieuwe multiriem omheen te leggen.
Het stuk gereedschap grijpt precies in op de spanner en door letterlijk en figuurlijk aan de lange hendel te gaan hangen (is er nog niet aangelast op de foto hieronder) kun je de veer van de spanner indrukken.

Anders lukt het nooit om er een nieuwe multiriem omheen te leggen.
Het stuk gereedschap grijpt precies in op de spanner en door letterlijk en figuurlijk aan de lange hendel te gaan hangen (is er nog niet aangelast op de foto hieronder) kun je de veer van de spanner indrukken.

Onze sponsors