Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 mei 2010, 20:18

Super dat ie weer helemaal de oude is en die vleugel is ook top 8)! Ik dacht dat het niet meer kon, maar hij is weer een beetje dikker :icon_top:!
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

23 mei 2010, 11:10

GeoBem007 schreef:Je mist een kapje op je voorwiel 8)
Die smelten en vallen er dan uit.

Ik zoek nog mooie van carbon zoals de OZ kapjes.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2010, 11:48

Berthil schreef:
GeoBem007 schreef:Je mist een kapje op je voorwiel 8)
Die smelten en vallen er dan uit.

Ik zoek nog mooie van carbon zoals de OZ kapjes.
Serieus? :lol: Wist'k ni :)
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2010, 12:06

Blij om te lezen dat de Blauwe weer 100% is.
Geniet er weer van.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2010, 17:36

Goed om te zien dat de blauwe weer klaar is! Je nieuwe vleugel staat super :icon_top:

Nu hopen op mooi weer en dan weer lekker knallen morgen. wel een beetje uitkijken dan he >)

Keep it up Berthil!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 mei 2010, 22:55

Zo, weer terug van de Ring.

Erg druk zoals verwacht maar met zo'n jaarkaart gaat het zeer relaxed via Breitscheid.

Onverwacht kwam ik daar Ton en Tony met een vriend tegen. Dus eerst maar eens Tony 3 ronden meegenomen waarvan de eerste een opwarm rondje. Daarna de vriend enkele rondjes en in het tweede snelle was ik lekker achter die Blauwe R56 van MINI S 255 aan het aanjagen, ik kon hem zelf inhalen Kesselschen omhoog (ik zat er al naast) maar ik heb ingehouden want er kwam verkeer verderop. Dat was maar goed ook want net voor een bocht die je met 160 neemt ineens alle remdruk weg. Die bocht heet Mutkurve (bocht waarvoor je moed moet hebben) en die had ik opeens hard nodig. Elek keer als ik probeerde te remmen kwam er een dikke rookwolk rechtsachter.

Heel rustig naar de parkeerplaats gereden en remmen met de handrem en daar bleek dat de leiding rechtsvoor doorgesleten was. Ik denk dat die een tik heeft gehad van door het gras rijden en vandaag is losgeschoten uit zijn rubber met de lekkage als gevolg.

In de omgeving van Breitscheid vervolgens geprobeerd om de auto gerepareerd te krijgen maar toen toch besloten om héél rustig over de snelweg naar huis te rijden waarbij Ton en Tony mij in de TT in het eerste stuk hebben vergezeld en hun vriend in een Opel Speedster. Ze zijn vast nog nooit zo rustig van de Ring naar huis gereden :)

Ik heb er al een nieuwe remleiding op want ik had er nog één liggen van Goodridge. Morgen maar eens nieuwe 5.1 vloeistof kopen en een remmenontluchter en dan ga ik meteen alle remvloeistof vervangen.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2010, 23:12

Vandaag met de TT, in gezelschap van een Opel Speedster, naar de Nurburgring geweest.
De bedoeling was eigenlijk een rondje Eifel met een kort bezoekje aan de Nurburgring om daar Berthil hallo te zeggen.
Maar uiteindelijk is het een hele dag alleen maar Nurburgring geworden zo geweldig was de sfeer én de auto's vandaag...de Scuderia's reden afenaan....over de R8 Speedster en veel ander exotisch spul maar te zwijgenl.
En als hoogtepunt....3 1/2 rondje in de Blauwe met Berthil uiteraard aan 't stuur....wat een ervaring om op racesnelheid door een druk veld te slaommen. Heb diverse filmpjes met mijn Iphone gemaakt, hier alvast een poging om er ééntje te plaatsen

Laatst gewijzigd door Miniboard op 25 mei 2010, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2010, 00:15

Geen helm op met de rolkooi op ring?

Mazzel dat de remmen wegvielen op een moment dat het niet te problematisch was....
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 mei 2010, 00:45

Ik heb alleen de helm op als ik vol kan gaan in mijn eentje.
Als ik passagiers mee heb ga ik niet vol al ging het wel vlot vandaag :)
Ik rij dan ook zeer behoudend met inhalen, geen onnodig risico.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2010, 07:46

voor anderen zal dat racesnelheid zijn Berthil, lol
jbcola
Brugse zot

25 mei 2010, 10:06

Alweer een leuk dagje precies en een leuk weekend voor Tony en Ton :D

Het was gezellig jongens :wink:
tommy cooper
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

25 mei 2010, 11:47

Hierbij nog een filmje van berthil en zijn co-piloot (Bas).
Jammer dat de remdruk net weg viel tijdens het inhalen van die blauwe R56. echt genieten zo'n dagje aan de ring, ook al ging mijn proefrit in die Ferrari 430 Scuderia niet door :cry:

@Jbcola nog bedankt voor de uitnodiging van dat super gaaf feest, die verrassing met die speedboot had ik echt niet willen missen! Echt gaaf om met 350pk, 80km/uur over het water te scheren.
Het weekeinde was inderdaad weer super :D .
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2010, 13:26

tommy cooper schreef: @Jbcola nog bedankt voor de uitnodiging van dat super gaaf feest, die verrassing met die speedboot had ik echt niet willen missen! Echt gaaf om met 350pk, 80km/uur over het water te scheren.
Het weekeinde was inderdaad weer super :D .
:'(
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

26 mei 2010, 01:57

Fotootje van gisteren van de onderaan wat vreemd gespoten Aero bumper.
Dat terwijl deze bij de dealer aangesloten schadebedrijf mij had verteld dat ze wel wisten hoe een aero bumper gespoten moest worden.
Binnenkort maar even proberen recht te zetten samen met het witte bovenstukje van de achterklep.

Let ook even op de plaatsing van het nummerbord i.v.m. de koeling :)

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”