PW's.. R56..winterstylo
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
moooi
ja jij doet t in 2 uur,,alles afknippen en losbreken,sloopbedrijf myjector.Myjector schreef:Lukt het kerel?
Gewoon die fiches los halen van jou verwarming etc en dan over zetten op je cover
Ik doe het in 2u
moooi
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
vette mod 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
x2Wannahave schreef:Ook al is het donker, its looking good
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
vette shit......!!!!!!!!!!!!!!!!!
dikke shit ouwe,hebben we toch maar weer gefikst...
lekker met me navi rond cruisen....hahah
mooi sam
lekker met me navi rond cruisen....hahah
mooi sam
PepperWhite schreef:sorry voor de crappy ifeun pics maar zo is t nu in t donker
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Greg had ook zo ene in zijn JCW.
Eerst een demo-model (want we spreken echt over 1.5j terug ofzo) en niet zo superlang geleden een nieuwe unit erin.
Het voordeel van die nieuwe unit was dat ze een van de knelpunten van dubbel-DIN bij een MINI hadden verholpen.. Dat het scherm flut* staat en vlak is.
Er was een soort kantelsysteem ingebouwd waardoor het scherm dus ietwat naar boven gericht stond. Maakte het een pak aangenamer/gemakkelijker te gebruiken/kijken!
Maar toch, dikke shit
Eerst een demo-model (want we spreken echt over 1.5j terug ofzo) en niet zo superlang geleden een nieuwe unit erin.
Het voordeel van die nieuwe unit was dat ze een van de knelpunten van dubbel-DIN bij een MINI hadden verholpen.. Dat het scherm flut* staat en vlak is.
Er was een soort kantelsysteem ingebouwd waardoor het scherm dus ietwat naar boven gericht stond. Maakte het een pak aangenamer/gemakkelijker te gebruiken/kijken!
Maar toch, dikke shit
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
dikke film kijke jonghuh
het is gewoon een super dik scherm...
of t lekker past is n 2e
maar project geslaagt al zeg t zelf....
mooi sam
of t lekker past is n 2e
maar project geslaagt al zeg t zelf....
mooi sam
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
En wat een verschil kwa geluid zeg
die OEM rommel is echt poep vergeleken met dit 
Ik ben dr iig superblij mee en daar gaat t om
Deze is 2010 model en er zit een speciale laag over t scherm zodat er geen last meer is van lichtinval dus ookal staat de zon er op is alles nog te zienGeoBem007 schreef:Greg had ook zo ene in zijn JCW.
Maar toch, dikke shit
En wat een verschil kwa geluid zeg
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht

Maar kvind het nog altijd lijpe shit! En je bent er superblij mee, das idd het belangrijkste!
Ja, flare en dergelijke had ik het ni over. Kvind het gewoon een lastige positie. Je moet eigenlijk echt relatief 'hard' je zichtsveld veranderen om er deftig naar te kijkenPepperWhite schreef:Deze is 2010 model en er zit een speciale laag over t scherm zodat er geen last meer is van lichtinval dus ookal staat de zon er op is alles nog te zien![]()
En wat een verschil kwa geluid zegdie OEM rommel is echt poep vergeleken met dit
Maar kvind het nog altijd lijpe shit! En je bent er superblij mee, das idd het belangrijkste!
- Neovo
- Be Mini

Bericht
Afknippen.... 2 draadjes afknippen die er niet aan horen is meteen al slopensam`spimpmini schreef:ja jij doet t in 2 uur,,alles afknippen en losbreken,sloopbedrijf myjector.Myjector schreef:Lukt het kerel?
Gewoon die fiches los halen van jou verwarming etc en dan over zetten op je cover
Ik doe het in 2u
moooi
Onze sponsors