ja jij doet t in 2 uur,,alles afknippen en losbreken,sloopbedrijf myjector.Myjector schreef:Lukt het kerel?
Gewoon die fiches los halen van jou verwarming etc en dan over zetten op je cover
Ik doe het in 2u
x2Wannahave schreef:Ook al is het donker, its looking good
PepperWhite schreef:sorry voor de crappy ifeun pics maar zo is t nu in t donker
Deze is 2010 model en er zit een speciale laag over t scherm zodat er geen last meer is van lichtinval dus ookal staat de zon er op is alles nog te zienGeoBem007 schreef:Greg had ook zo ene in zijn JCW.
Eerst een demo-model (want we spreken echt over 1.5j terug ofzo) en niet zo superlang geleden een nieuwe unit erin.
Het voordeel van die nieuwe unit was dat ze een van de knelpunten van dubbel-DIN bij een MINI hadden verholpen.. Dat het scherm flut* staat en vlak is.
Er was een soort kantelsysteem ingebouwd waardoor het scherm dus ietwat naar boven gericht stond. Maakte het een pak aangenamer/gemakkelijker te gebruiken/kijken!
Maar toch, dikke shit
Ja, flare en dergelijke had ik het ni over. Kvind het gewoon een lastige positie. Je moet eigenlijk echt relatief 'hard' je zichtsveld veranderen om er deftig naar te kijkenPepperWhite schreef:Deze is 2010 model en er zit een speciale laag over t scherm zodat er geen last meer is van lichtinval dus ookal staat de zon er op is alles nog te zien![]()
En wat een verschil kwa geluid zegdie OEM rommel is echt poep vergeleken met dit
Ik ben dr iig superblij mee en daar gaat t om
Afknippen.... 2 draadjes afknippen die er niet aan horen is meteen al slopensam`spimpmini schreef:ja jij doet t in 2 uur,,alles afknippen en losbreken,sloopbedrijf myjector.Myjector schreef:Lukt het kerel?
Gewoon die fiches los halen van jou verwarming etc en dan over zetten op je cover
Ik doe het in 2u
moooi
Onze sponsors