Jennifer's Cooper....

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

04 nov 2008, 00:12

enn? die vlekkenverdelger al gehaald? :wink:


gr, PC


* we zijn bezig met een datum hoor :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

04 nov 2008, 00:18

hahaha.. nee morgen ben ik vrij dus ga ik zeker doen.. ben ook nog opzoek naar een korte antenne... zat net op het forum te zoeken of iemand hem toevallig overhad.. maar helaas.. ff internet afstruinen.. en dan kan ik ook gaan bingen... :mrgreen:

Al info over je workshop???
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

28 jan 2009, 15:39

hihi.. een mini modje...


Afbeelding
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
Berichten: 6219
Lid geworden op: 13 apr 2008, 01:59

29 jan 2009, 01:59

Dat is een mod die er zowieso op moet hey :wink: !!!
Wel ff het randje om de letters weg peuteren , vindt ik persoonlijk beter staan ...
Goed bezig ...
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

29 jan 2009, 17:39

Tja valt mee dat niemand nog heeft gezien dat hij scheef zit.. ik was zo enthousiast met opplakken dat ik niet eens goed heb gekeken of hij wel in het midden van het raam zit.. :?

Dus misschien is het randje weg inderdaad beter, dan valt het niet zo op.. :mrgreen:
inim schreef:Dat is een mod die er zowieso op moet hey :wink: !!!
Wel ff het randje om de letters weg peuteren , vindt ik persoonlijk beter staan ...
Goed bezig ...
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

29 jan 2009, 20:20

Sowee wat hangt die scheef zeg :shock: :lol: just kiddin :mrgreen: is echt DE mod 8) cool

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7217
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

30 jan 2009, 13:23

HOLLA :shock: :shock: weer een clubmaloot die we kunnen herkennen.. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

Revisie bak en compressie meting cylinders

13 jul 2011, 23:14

Mini afgelopen zaterdag 10-07-2011 naar Mclain in Gulpen (Maastricht) voor revisie versnellingsbak bij aankomst via Atwerpen :? (dom dom) goed gesprek over auto's en hun mankementen gaf me een goed gevoel dat hij echt weet waar hij het over heeft specialist in revisie vernellings bakken wist exact te vertellen wat de problemen zijn en wat hij voor modificatie hij aanbrengt om de problemen te verhelpen reportage volgt

Afbeelding

vervangen koppelingsplaat.
Afbeelding

Bij het nakijken van de motor bemerkte hij een onregelmatig lopende motor en ging op zoek naar de oorzaak ik vertelde hem dat een week eerder de dealer ook met de computer de mini had uitgelezen vanwege een brandend lampje op dasboard (die bij tijd en wijlen weer uit ging) en zijn inmiddels bougies, bougiekabels en bombine vervangen (foutcode misfire cylinder 4). nu dus weer zelfde foutcode bij Mclain na meting compressie cylinders blijkt cyl. 4 en 2 een slechte compressie te hebben morgen wordt gekeken met een camera wat de oorzaak is hij denkt gescheurde klep. ik wacht af.

meting cylinder 1
Afbeelding


meting cylinder 2
Afbeelding

metingcylinder 3
Afbeelding

meting cylinder 4
Afbeelding
Laatst gewijzigd door JennyStyle op 19 jul 2011, 20:30, 3 keer totaal gewijzigd.
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 781
Lid geworden op: 23 nov 2006, 17:31

14 jul 2011, 10:50

Dat klinkt niet veelbelovend :(
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen... :s
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!

Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 2948
Lid geworden op: 11 jul 2008, 17:17

14 jul 2011, 12:22

dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend :(
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen... :s
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!

Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
x2 :roll:
en een hele simpele test ook

en het lijkt mij een goede toko, hoop dat de kosten een beetje meevallen
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

14 jul 2011, 13:41

dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend :(
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen... :s
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!

Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.
ik hou jullie op de hoogte :)
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

14 jul 2011, 13:53

Het bleek trouwens achteraf niet nodig te zijn geweest om de bombine enz te vervarvangen als er eerst compressie gemeten was, zo zie je maar weer een ervaring rijker en €450,- lichter :? , je zou denken dat de dealer er meer verstand van heeft lijkt erop dat er steeds meer wordt gekeken naar hoe men een klant geld afhandig kan maken met als uitgangspunt het probleem niet meteen te verhelpen zodat je terug blijft komen (en blijft betalen) een leek zal niet gauw aangeven wat ze moeten checken. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. gelukkig bestaan er forum's als deze zodat je eerst wat voorwerk kan doen en als je dan toch bij de dealer terecht komt wat meer kan vertellen en aangeven wat ze moeten nalopen :shock: .
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 2948
Lid geworden op: 11 jul 2008, 17:17

14 jul 2011, 14:58

JennyStyle schreef:
dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend :(
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen... :s
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!

Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.
ik hou jullie op de hoogte :)
Hij bedoeld juist:

De meeste tuners (bijna allemaal) zullen als jij langs komt om de auto te laten tunen op ik weet niet wat voor manier dan ook, niet deze compressiemeting vooraf doen.
Het is een goede manier om makkelijk erachter te kunnen komen of het blok (cilinders / zuigers) in goede staat is.
Want, dan gaan eerst de Euro's besteed worden aan oplossing van dat probleem ipv de tuning.
Terwijl tuning in zo een geval alleen maar zou zorgen tot sneller slijtage / en wellicht meer en zwaardere problemen.

Het is niet ten nadele bedoeld van het bedrijf waar jij nu je MINI gebracht hebt.
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 781
Lid geworden op: 23 nov 2006, 17:31

14 jul 2011, 15:16

Adrenalin Junkie schreef:
JennyStyle schreef:
dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend :(
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen... :s
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!

Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.
ik hou jullie op de hoogte :)
Hij bedoeld juist:

De meeste tuners (bijna allemaal) zullen als jij langs komt om de auto te laten tunen op ik weet niet wat voor manier dan ook, niet deze compressiemeting vooraf doen.
Het is een goede manier om makkelijk erachter te kunnen komen of het blok (cilinders / zuigers) in goede staat is.
Want, dan gaan eerst de Euro's besteed worden aan oplossing van dat probleem ipv de tuning.
Terwijl tuning in zo een geval alleen maar zou zorgen tot sneller slijtage / en wellicht meer en zwaardere problemen.

Het is niet ten nadele bedoeld van het bedrijf waar jij nu je MINI gebracht hebt.
Helemaal juist AJ!

En een heel goede zaak net dat de firma waar je nu gaat die compressiemeting WEL doet
Ze zouden allemaal beter zo werken
JennyStyle
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 sep 2008, 16:07

14 jul 2011, 22:58

dangixxer schreef:
Adrenalin Junkie schreef:
JennyStyle schreef:
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.
ik hou jullie op de hoogte :)
Hij bedoeld juist:

De meeste tuners (bijna allemaal) zullen als jij langs komt om de auto te laten tunen op ik weet niet wat voor manier dan ook, niet deze compressiemeting vooraf doen.
Het is een goede manier om makkelijk erachter te kunnen komen of het blok (cilinders / zuigers) in goede staat is.
Want, dan gaan eerst de Euro's besteed worden aan oplossing van dat probleem ipv de tuning.
Terwijl tuning in zo een geval alleen maar zou zorgen tot sneller slijtage / en wellicht meer en zwaardere problemen.

Het is niet ten nadele bedoeld van het bedrijf waar jij nu je MINI gebracht hebt.
Helemaal juist AJ!

En een heel goede zaak net dat de firma waar je nu gaat die compressiemeting WEL doet
Ze zouden allemaal beter zo werken
oke dat dacht ik al ff zeker weten thanx
wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!

Terug naar “Show your ride”