gr, PC
* we zijn bezig met een datum hoor

inim schreef:Dat is een mod die er zowieso op moet hey!!!
Wel ff het randje om de letters weg peuteren , vindt ik persoonlijk beter staan ...
Goed bezig ...
x2dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend![]()
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen...![]()
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!
Hopelijk weet je snel meer wat de oorzaak is
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend![]()
Een test die trouwens bijna geen enkele tuner doet alvorens eraan te beginnen prutsen...![]()
Er zou maar eens een slecht resultaat moeten uitkomen en dan heeft hij natuurlijk weer geld aan zijn neus zien voorbijgaan!
Hij bedoeld juist:JennyStyle schreef:hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend![]()
ik hou jullie op de hoogte
Helemaal juist AJ!Adrenalin Junkie schreef:Hij bedoeld juist:JennyStyle schreef:hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.dangixxer schreef:Dat klinkt niet veelbelovend![]()
De meeste tuners (bijna allemaal) zullen als jij langs komt om de auto te laten tunen op ik weet niet wat voor manier dan ook, niet deze compressiemeting vooraf doen.
Het is een goede manier om makkelijk erachter te kunnen komen of het blok (cilinders / zuigers) in goede staat is.
Want, dan gaan eerst de Euro's besteed worden aan oplossing van dat probleem ipv de tuning.
Terwijl tuning in zo een geval alleen maar zou zorgen tot sneller slijtage / en wellicht meer en zwaardere problemen.
Het is niet ten nadele bedoeld van het bedrijf waar jij nu je MINI gebracht hebt.
oke dat dacht ik al ff zeker weten thanxdangixxer schreef:Helemaal juist AJ!Adrenalin Junkie schreef:Hij bedoeld juist:JennyStyle schreef:
hoe bedoel je...?? dit is toch wel de juiste volgorde om problemen op te sporen en duidelijkheid te verkrijgen ik ben er trouwens van overtuigd dat de test op een juiste en correcte manier is uitgevoerd en dit geen geldklopperij is.
De meeste tuners (bijna allemaal) zullen als jij langs komt om de auto te laten tunen op ik weet niet wat voor manier dan ook, niet deze compressiemeting vooraf doen.
Het is een goede manier om makkelijk erachter te kunnen komen of het blok (cilinders / zuigers) in goede staat is.
Want, dan gaan eerst de Euro's besteed worden aan oplossing van dat probleem ipv de tuning.
Terwijl tuning in zo een geval alleen maar zou zorgen tot sneller slijtage / en wellicht meer en zwaardere problemen.
Het is niet ten nadele bedoeld van het bedrijf waar jij nu je MINI gebracht hebt.
En een heel goede zaak net dat de firma waar je nu gaat die compressiemeting WEL doet
Ze zouden allemaal beter zo werken
Onze sponsors