the atom's JCW WC50

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2010, 18:50

Ik heb een boete aan mijn rukker gehad. Een combi in de andere richting is teruggekeerd en achter mij gekomen voor mijn plaat.
De reproductie moet nagenoeg identiek zijn aan de achterste plaat. De mijn was 5-6cm hoog en 30cm breed, dit was te laag! De flik beweerde dat zijn collega de plaat niet kon lezen. Ze moet leesbaar zijn vanop 40m.
Toen ik hem vroeg of zijn collega dan even op 40m kon gaan staan en mij vertellen of de plaat leesbaar was, werd dat afgewimpeld.
Ik heb een PV van waarschuwing gehad en een effectieve PV/boete. Die laatste heb ik nog willen aanvechten (brief gestuurd naar procureur ed) maar ik heb uiteindelijk een boete van 55 euro gekregen.
Mijn broer heeft alleen maar een paar (niet-schriftelijke) waarschuwingen gehad (had hetzelfde formaat).
Mijn pa heeft nu ook een kleine stickerplaat, ben benieuwd hoe lang het bij hem gaat duren :
De jouwe is wel héél klein :lol:

En die lak, ja.. Heeel gevoelig! Mijn broer had tot kort ook eentje in zijn showroom staan en daar zaten dus al waskringen in!
Heel jammer, want ik vind het een suuuppeeerrrvette kleur!

De JCW sportophanging heb je een beetje voor niks genomen vrees ik. Je voelt amper het verschil met de gewone sportophanging, zijn zo goed als geen veren voor beschikbaar (om zo evt te verlagen) en kost een serieuze hap :)

Toch een vette bak man ;) Leuk dat er binnenkort dus twee WC50's in de club zijn! :)
GreyCooperS
Forum Junky

01 mar 2010, 19:08

had deze ff gemist...mooie fiets :lol:

en uiteraard is het een groot deels jaloezie :lol: , maar vindt het een beetje jammer dat je een alles in 1 auto koopt...alles wat je er nu aan mod doet in mijn optiek afbreuk aan het origineel...net als andere wielen onder een GP bv...

..maar als je m zo laat is het echt een hele dikke MINI...Congrats man! 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2010, 19:37

Ik vind dit minder extreem dan een GP. Er zijn bv niet speciaal voor deze versie velgen gemaakt ed.
Ik zou heel snel al het chrome wegwerken en mss zelfs een deel van het carbon terug in het groen zetten. Vind het een veel te mooie kleur :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2010, 20:02

chrome weg idd, carbon lekker laten zitten :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
okke
4 op een rij!
4 op een rij!

01 mar 2010, 20:28

Super! :icon_top: Zoveel mogelijk origineel houden wordt een collecters item.
MMJWORKS
4 op een rij!
4 op een rij!

01 mar 2010, 21:14

Hoi Michael,

Prachtige auto! Uniek. Welk nummer heeft ie?
Dit is een belgische auto. Hoeveel WC50's komen of zijn er in Belgie? Weet je dat?

Wat ik me afvroeg toen bij de WC50 is of er ook keuze werd geboden om de stoelen te vervangen door Recaro's, ik weet wel dat het achteraf kan, maar of je het bij de bestelling ook kunt kiezen in de kleur van het interieur, dus met bies? Dat vind ik namelijk wel bij deze auto horen!
Top-ride Michael. Ben er zuinig op en vooral....Geniet er van! :ralley
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

01 mar 2010, 22:26

wow :shock: 8) erug dikke kart 8) nice

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 00:11

Geile Mini :shock: :shock:
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 mar 2010, 03:35

Wat een prachtige wagen zeg! :-)) Ik zou hem iets verlagen en verder lekker orgineel laten.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 09:37

Mss kan coendek veren voor je regelen icm je jcw ophanging...
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 09:55

Er is iets 'speciaal' met het JCW onderstel. Het zijn niet dezelfde veren als een gewoon sportonderstel ofzo.
Ik kan me bij Memphis (Cooper S met JCW onderstel) en Hans (een Belg, JCW) herinneren dat Coen een volledige veerpoot nodig had om te kunnen uitmeten wat voor veer ze moeten maken..
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 09:55

mooi wagen zeg :-))

veel plezier er mee!! :ralley
the_atom
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: top

02 mar 2010, 10:48

MMJWORKS schreef:Hoi Michael,

Prachtige auto! Uniek. Welk nummer heeft ie?
Dit is een belgische auto. Hoeveel WC50's komen of zijn er in Belgie? Weet je dat?

Wat ik me afvroeg toen bij de WC50 is of er ook keuze werd geboden om de stoelen te vervangen door Recaro's, ik weet wel dat het achteraf kan, maar of je het bij de bestelling ook kunt kiezen in de kleur van het interieur, dus met bies? Dat vind ik namelijk wel bij deze auto horen!
Top-ride Michael. Ben er zuinig op en vooral....Geniet er van! :ralley
onze is Nr 191

over de opties, sportstoelen met rode bies is geen mogelijkheid. het is zelfs zo dat hij bij de dealer "standaard" geleverd word, en het carbon, alcantara stuur/versnellingspook/handremgreep pas daarna erop gezet word.

ik zou zeker geïnteresseerd zijn in wat meer info over de vering.

Ciao,

Terug naar “Show your ride”