De reproductie moet nagenoeg identiek zijn aan de achterste plaat. De mijn was 5-6cm hoog en 30cm breed, dit was te laag! De flik beweerde dat zijn collega de plaat niet kon lezen. Ze moet leesbaar zijn vanop 40m.
Toen ik hem vroeg of zijn collega dan even op 40m kon gaan staan en mij vertellen of de plaat leesbaar was, werd dat afgewimpeld.
Ik heb een PV van waarschuwing gehad en een effectieve PV/boete. Die laatste heb ik nog willen aanvechten (brief gestuurd naar procureur ed) maar ik heb uiteindelijk een boete van 55 euro gekregen.
Mijn broer heeft alleen maar een paar (niet-schriftelijke) waarschuwingen gehad (had hetzelfde formaat).
Mijn pa heeft nu ook een kleine stickerplaat, ben benieuwd hoe lang het bij hem gaat duren :
De jouwe is wel héél klein

En die lak, ja.. Heeel gevoelig! Mijn broer had tot kort ook eentje in zijn showroom staan en daar zaten dus al waskringen in!
Heel jammer, want ik vind het een suuuppeeerrrvette kleur!
De JCW sportophanging heb je een beetje voor niks genomen vrees ik. Je voelt amper het verschil met de gewone sportophanging, zijn zo goed als geen veren voor beschikbaar (om zo evt te verlagen) en kost een serieuze hap

Toch een vette bak man