MaikyMaik.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Gave foto's Maik!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- EmilR
- Nieuw Lid

Bericht
Haha.
De foto's heb ik vorige week gemaakt. Bedankt voor de postieve reacties. Ben er zelf nog niet heel erg tevreden over, ben graag kritisch op mij werk. Een nachtsessie zie ik naar uit i.c.m de matzwarte lak.
Normaal ben ik iemand die van snel speelgoed houdt, veel vermogen, alle eisen waar een ph aan moet voldoen. Maar de Mini van Maik is erg bijzonder te noemen. Ik vind dat auto's, goedkoop of prijzig, een bepaalde uitstraling moeten hebben. Dit kan op verschillende manieren. Een Mini is al leuk om te zien, maar de manier hoe hij van Maik is samengesteld maakt hem pas écht bijzonder. Vooral omdat er een stukje eigen karakter/smaak in zit.
T.z.t zullen er nog meer foto's gepubliceerd worden!
SorryGeoBem007 schreef:Ik vind hun (nieuws)artikels nog van een ondermaats niveau, maar foto's kunnen ze zeker trekken
De foto's heb ik vorige week gemaakt. Bedankt voor de postieve reacties. Ben er zelf nog niet heel erg tevreden over, ben graag kritisch op mij werk. Een nachtsessie zie ik naar uit i.c.m de matzwarte lak.
Normaal ben ik iemand die van snel speelgoed houdt, veel vermogen, alle eisen waar een ph aan moet voldoen. Maar de Mini van Maik is erg bijzonder te noemen. Ik vind dat auto's, goedkoop of prijzig, een bepaalde uitstraling moeten hebben. Dit kan op verschillende manieren. Een Mini is al leuk om te zien, maar de manier hoe hij van Maik is samengesteld maakt hem pas écht bijzonder. Vooral omdat er een stukje eigen karakter/smaak in zit.
T.z.t zullen er nog meer foto's gepubliceerd worden!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors