GeoBem007 schreef:Ik vind hun (nieuws)artikels nog van een ondermaats niveau, maar foto's kunnen ze zeker trekken
Sorry Haha.
De foto's heb ik vorige week gemaakt. Bedankt voor de postieve reacties. Ben er zelf nog niet heel erg tevreden over, ben graag kritisch op mij werk. Een nachtsessie zie ik naar uit i.c.m de matzwarte lak.
Normaal ben ik iemand die van snel speelgoed houdt, veel vermogen, alle eisen waar een ph aan moet voldoen. Maar de Mini van Maik is erg bijzonder te noemen. Ik vind dat auto's, goedkoop of prijzig, een bepaalde uitstraling moeten hebben. Dit kan op verschillende manieren. Een Mini is al leuk om te zien, maar de manier hoe hij van Maik is samengesteld maakt hem pas écht bijzonder. Vooral omdat er een stukje eigen karakter/smaak in zit.
T.z.t zullen er nog meer foto's gepubliceerd worden!
Nee , dat zou wel erg treurig zijn... Rond de 200 foto's gemaakt. Hiervan probeer ik een selectie van 20/25 foto's na te bewerken. Dit was gisterennacht. Wordt vervolgd dus
Ik hoop de andere foto's volgende week te kunnen tonen aan jullie. Waarschijnlijk schrijf ik nog een klein artikel voor Autogespot. De auto vind ik namelijk bijzonder genoeg om uit te lichten.