
Zit er nog aan te denken om m mét kat erop te laten tunen.. is toch net ff de tegendruk die nodig is en miss levert het nog wat op

Die 1,5 PSI doet dat denk ik niet, want je IAT is veel beter en je zou dus meer vermogen moeten hebben door een betere flow in je kop en een beter behoud van je timing door de betere IATBMX schreef:Nou.. ik ben bij de tunert geweest voor de 0-meting!
Het resultaat:
162,8PK en 180Nm
Is toch wel een beetje minder dan ik had verwacht!
Binnenkort is er een dag bij Beek, eens kijken wat die ervan vinden
Beek test namelijk statisch en waar ik ben geweest maken ze een dynamische meting.
De reden dat het vermogen niet hoger is dan standaard is volgens de tunert doordat de ECU zich niet kan aanpassen op de aanpassingen en zich eigenlijk dus gaat begrenzen op bepaalde waarden.
Iets wat ik al eens eerder heb gehoord.
Daarbij draaide ik eerst 10,5PSI druk.
Na instaleren van de GP-IC iets minder maar nog wel rond de 10PSI.
Vandaag kwam ik net boven de 9PSI.. dusss
Ik denk dat het ook wel aan de km-stand kan liggen..
onderweg naar de HellendoornRally:
Ik ga nog eens even dubben..
Miss voor een Gen5 Eaton of toch gewoon deze blijven houden en gewoon gaaaaan!
Onze sponsors