Gaaf man.
De wielkasten zijn goed gevuld zo, dit maakt je MCD super dik.
Heb je ooit ervaren dat je wiellagers niet sneller rot zijn? Het wordt zo extra belast lijkt mij...
wat voor spacers heb je gebruikt en wat is de ET waarde van je velg? ik heb R90 wielen die ik mss verkoop als ik er een goede prijs voor krijg. Ze zouden wel vet staan onder je PW. 2-delige velgen, forged 10.4 kg
edit: waar heb je die lampjes gekocht? (aan een redelijke prijs)
Laatst gewijzigd door William Blake op 23 jul 2008, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
effect is minimaal!.. IK merk er vrij weinig van.. mss IETS meer zoekend gedrag maar IK voele het niet
bevestiging... er zit op de standaard naaf al een borg schroef, deze haal je eruit en bevestig je die spacer op de naaf en zet je een verlengde borg schroef erin zodat de spacer vast zit aan de naaf... geen drama's dus en hier kom je gewoon mee door de keuring!!
je moet spacers kopen met een centreer ring OP de spacer en een naafgat wat precies past op de centreer ring van de naaf van de mini zodat alles goed aansluit en past. Er zit een borg schroef bij langere bouten. deze passen prima!! en werkt perfect.
Voorheen gereden met 300+ pk auto's.. allen met 16mm+ spacers.. dus met flinke belasting blijft alles heel en zijn er geen trillingen or what so ever! In mijn ogen gewoon veilig!