ik rijd niet ALTIJD met een baksteen he:P
alleen de heenweg naar werk....

Voor een goeie tuning van zowel R53 als R56 zouden toch meer mensen die afweging eens moeten maken. Je bent zo daar en de kennis die ze daar hebben, en de kwaliteit van de software weten ze eht dingen te bereiken die hier niet mogelijk zijnajede schreef:Maar daar komt toch verder nooit iemand van deze club zeer waarschijnlijk....
Thanx! Dat zal de pret cker niet drukken! En zoals ik al eerder aangaf vindt ik het meest belangrijk dat de curve mooi lineair is! En of dat nu met 210 of 240pk is interesseert me niet.speedy schreef:mooi resultaat Tim
Ik ben met mijn mini ook op beide banken geweest en scheelde ook zeker in pk's en koppel maar dat mag de pret niet drukken!
Beek maakt een statische meting, die neemt per 500toeren een metingpunt. De rollenbank wordt op een bepaalde snelheid gezet en er wordt volgas gegeven met de auto. De rollenbank remt tot de afgeregelde snelheid en meet de kracht die nodig is om het toerental vast te houden. Die meetpunten worden aan elkaar gekoppeld en dan heb je een mooie lijn.BurnoutBram schreef:Het ligt misschien aan de manier van meten(ik ken er niks van) maar jou curve lijkt zo 'gehakkelt' ivm. Die van mij.