Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 jan 2006, 11:57

Maaij schreef:En wat zijn de volgende plannen? :)
:) :) Ik heb nou zo veel veranderd het afgelopen anderhalf jaar, ik denk dat ik eens even rust hou.

Al ga ik wel komende donderdag naar Bernard Cools te Eindhoven om te kijken of ze daar mijn middenarmsteun kunnen bekleden met het leer van een stoelzitting wat ik nog heb liggen omdat ik zo stom ben geweest om er met een schroevendraaier in mijn achterzak op te gaan zitten. Ik wil dan graag de kromming van de naden in de zitting terugzien op de middenarmsteun, ik denk dat dat wel mooi is en beter dan het plastic wat er nu op zit.

Zo tegen de zomer ga ik me ook nog eens verdiepen in een betere intercooler. Ik wil eigenlijk niet meer pk's want het is echt genoeg zo (ik hoop dat de testbankdag mijn vermoedens van 240/250pk gaan bevestigen), maar ik merk wel dat het bij wat hogere buitentemperatuur teveel afneemt.

En misschien hier of daar wat carbon zoals brievenbus, achterklep of een JCW carbon achtervleugel als ik die eerst ergens eens in het wit in het echt kan zien, ik durf hem ongezien niet te monteren. Ik heb hem zelfs nog niet gezien op een foto in het wit.

En als ik nog eens heel veel tijd heb de deurpanelen uitwisselen tegen de facelift deurpanelen, das alleen veel werk en prijzig maar ik heb gemerkt dat ik veel beter zit doordat de armsteun in de deur iets hoger zit en naar binnen kromt.

Maar eigenlijk wil ik dus even rust houden :mrgreen:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 jan 2006, 13:29

Leun je dan nu met je elleboog op die deurleuning tijdens het rijden?
Terwijl ik leun met m'n elleboog op de deur/raamsponning.
Zit ik soms zo hoog (ben 1,76m)?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 jan 2006, 14:10

Nu dus niet want die zit te ver weg, maar ik leun ook nooit op de raamsponning. Ik ben 1.86 en heb de stoel in de laagste stand, de raamsponning is dan behoorlijk hoog.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

17 jan 2006, 20:45

Ik vind de JCW spoiler erg mooi en weet dat veel mensen dit afschuwelijk vinden.

De JCW kuipstoelen vind ik ook super. Helaas voor mij onbetaalbaar :(
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2006, 22:44

JCW spoiler is EN duur EN niet mooi, althans dat vind ik zelf...
Gaat naar mijn idee meer richting The Fast & The Furious style...

Daarom heb ik zelf gekozen voor een Aero spoilert... :wink:

Gelukkig dat smaken verschillen... :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 jan 2006, 23:56

Los van de MINI vind ik de spoiler erg mooi. Maar in plaats van de huidige S spoiler die ik heb denk ik dat de daklijn helemaal veranderd. Ik denk dat ik dat ook niet mooi vindt, daarom wil ik een gemonteerde witte spoiler in het echt zien. Ik ben er al eens voor naar de dealer geweest waar een klant er ??n had laten spuiten monteren, maar die had zijn auto onverwacht vroeg opgehaald. Helaas dus. En in Misano heb ik geen gezien tussen de 3000 MINI's :)
Verder stoort het me dat ze gewoon wat zilveren plastic dopjes in de oude gaten van de vorige spoiler plakken, niet zo fraai. Als ik hem laat monteren wil ik die gaten dicht hebben, zal wel weer een bom duiten kosten.

In Misano heb ik in de JCW stoelen gezeten. Ze hebben me er uit moeten trekken, die zitten erg goed :) . Misschien ooit ook nog eens, al waren de Recaro stoeltjes die je tegenwoordig kan krijgen ook niet mis, die hebben we bij de Breeman meet gezien.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

18 jan 2006, 10:06

Heeej die Berthil,

ik was eigenlijk eens benieuwd hoeveel tijd er tussen zat, tussen je 'kale' MINI en hoe hij er nu helemaal uitziet? Want je hebt er flink aan verbouwd :) Was gewoon benieuwd ;)

Marjolein
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jan 2006, 02:45

April 2004 gekocht, en tot nu toe dus bezig geweest met wijzigingen :)

Hier de film over mijn MTH spruitstuk en Milltek uitlaat (9Mb)

Ik had liever allemaal zonnige beelden gehad en wat meer materiaal, maar ik heb toch maar een keer een filmpje in elkaar gedraaid :)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2006, 06:46

@ Berthil; wederom een errug 8) filmpje... :mrgreen:

Zag ik je nou een dijkje oprijden waar dat niet mocht...ohohoh!!! >)

By the way, zat foto's the kijken van de Autosalon te Brussel van petit & grand_cru en zag daar deze spoiler. Is dat degene die jij bedoelde...???

http://petitcru.fotopic.net/p25066897.html
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jan 2006, 10:47

Die bedoel ik, Maaij had hem ook in zijn Gallery gezet en ik heb ook al wel live gezien, zelfs vorig jaar al op de Strahling Pur III in mei, maar ik wil hem dus in het wit zien op een wit dak gemonteerd. De carbon is op zich wel mooier om te zien dan wit, maar past al helemaal niet bij een wit dak denk ik.

Over het filmpje, inderdaad verboden toegang maar het leek me beter dit te doen op en rustig weggetje, je ziet het misschien niet zo maar ik heb er daar op het eind toch aardig de gang in. Trouwens, ik heb het niet op film staan maar de uitlaat is ook nog te horen als ik al h??l lang uit zicht ben :)
En zie je een nummerbord :)?
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

19 jan 2006, 11:18

hahaha, zo'n nummerbrord wil ik ook :mrgreen: kun je lekker langs flitspalen crossen :) Maar een stoer filmpje :) Ook erg leuk gemonteerd, zelf gedaan?? Tof hoor,

Marjolein
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

19 jan 2006, 11:27

:roll: (na het zien van het filmpje)

hoe krijg je dat liedje van the Sound of Music uit je hoofd?? :wink:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jan 2006, 12:05

MarjoleinART schreef:zelf gedaan??
Ik heb helaas niet iemand die dit voor mij tot diep in de nacht dit zit te doen, dus inderdaad helemaal zelf gedaan :)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

19 jan 2006, 17:08

Vandaag even achter Berthil gereden. Het geluid van zijn S is echt Super. Ik had zelfs het raam even opengedaan om het geluid nog beter te kunnen horen ;) Vooral in de tunneltje bij het station was erg vet. Ook grappig was de 2 Z4 naast de 2 MINI :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jan 2006, 18:30

Weer een geweldige film Berthil!!

Hoe kom je op die muziekkeuze :mrgreen: humor!!

En wat klinkt die MINI toch lekker 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Show your ride”