Maaij schreef:En wat zijn de volgende plannen?

Al ga ik wel komende donderdag naar Bernard Cools te Eindhoven om te kijken of ze daar mijn middenarmsteun kunnen bekleden met het leer van een stoelzitting wat ik nog heb liggen omdat ik zo stom ben geweest om er met een schroevendraaier in mijn achterzak op te gaan zitten. Ik wil dan graag de kromming van de naden in de zitting terugzien op de middenarmsteun, ik denk dat dat wel mooi is en beter dan het plastic wat er nu op zit.
Zo tegen de zomer ga ik me ook nog eens verdiepen in een betere intercooler. Ik wil eigenlijk niet meer pk's want het is echt genoeg zo (ik hoop dat de testbankdag mijn vermoedens van 240/250pk gaan bevestigen), maar ik merk wel dat het bij wat hogere buitentemperatuur teveel afneemt.
En misschien hier of daar wat carbon zoals brievenbus, achterklep of een JCW carbon achtervleugel als ik die eerst ergens eens in het wit in het echt kan zien, ik durf hem ongezien niet te monteren. Ik heb hem zelfs nog niet gezien op een foto in het wit.
En als ik nog eens heel veel tijd heb de deurpanelen uitwisselen tegen de facelift deurpanelen, das alleen veel werk en prijzig maar ik heb gemerkt dat ik veel beter zit doordat de armsteun in de deur iets hoger zit en naar binnen kromt.
Maar eigenlijk wil ik dus even rust houden