Ja i know en ik heb er zo overheen gelezen denk ikAndor schreef:Zo dat is een behoorlijk bedrag zeg!Kl*te man! Er is hier trouwens een handige app voor: Flitsmeister

Ja i know en ik heb er zo overheen gelezen denk ikAndor schreef:Zo dat is een behoorlijk bedrag zeg!Kl*te man! Er is hier trouwens een handige app voor: Flitsmeister
Hmmmmm hmmmmmm brave burger en Franklyn in een zin? Ik weet hoe jij rijdt!franklyn85 schreef: .... maar ik als brave burger ......
Ja klopt Peter ik mag het niet zeggen maar ik vind dit Nazi praktijken bek houden en mensen gewoon er langs laten rijdenpeter schreef:Stuk van Leiden naar Leidschendam en visa versa zeker. Daar is half NL de afgelopen weken geflitst. Sommigen dagelijks heen en terug. Ik heb al hele waaiers van bekeuringen op FB voorbij zien komen.![]()
7 à 800 euro bij elkaar opgeteld....
Heb je een uitlaat met een klep er in?franklyn85 schreef:Zo nieuwe uitlaat zit eronder ben heel tevreden over het geluid....
Maar ergens in het systeem zit toch nog een rammeltje ken het niet traceren maar duidelijk aanwezig....
En danRaj schreef:OEH FRANKLYN KOMT VANAVOND,
Hmmmmmmmmmm![]()
Onze sponsors