Ja i know en ik heb er zo overheen gelezen denk ikAndor schreef:Zo dat is een behoorlijk bedrag zeg!Kl*te man! Er is hier trouwens een handige app voor: Flitsmeister
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha is een traject controle en vandaag ben ik er weer lang gereden 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hmmmmm hmmmmmm brave burger en Franklyn in een zin? Ik weet hoe jij rijdt!franklyn85 schreef: .... maar ik als brave burger ......
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht

weet je is het nou dat ze er met 200 langs vliegen maar nee het zijn allemaal die neuzelige boetes van 5 km a 10 km te hard
Ja klopt Peter ik mag het niet zeggen maar ik vind dit Nazi praktijken bek houden en mensen gewoon er langs laten rijdenpeter schreef:Stuk van Leiden naar Leidschendam en visa versa zeker. Daar is half NL de afgelopen weken geflitst. Sommigen dagelijks heen en terug. Ik heb al hele waaiers van bekeuringen op FB voorbij zien komen.![]()
7 à 800 euro bij elkaar opgeteld....
weet je is het nou dat ze er met 200 langs vliegen maar nee het zijn allemaal die neuzelige boetes van 5 km a 10 km te hard

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- sjenky9595
- One wheel wonder

Bericht
M'n vader had een Porsche 997 met een sportuitlaat welke een klep erin hadden, deze rammelde ook..
Heb je een uitlaat met een klep er in?franklyn85 schreef:Zo nieuwe uitlaat zit eronder ben heel tevreden over het geluid....
Maar ergens in het systeem zit toch nog een rammeltje ken het niet traceren maar duidelijk aanwezig....
M'n vader had een Porsche 997 met een sportuitlaat welke een klep erin hadden, deze rammelde ook..
Mini Cooper JCW
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik ga eerst naar wageningen JCW koppie halen
En danRaj schreef:OEH FRANKLYN KOMT VANAVOND,
Hmmmmmmmmmm![]()

- franklyn85