Als je de hulpveer er tussen uit haalt en je veert helemaal uit, dan komt de hoofdveer los te zitten en komt hij waarschijnlijk niet meer op ze plaats terug. Niet heel prettig als je dat op de snelweg gebeurt ....GeoBem007 schreef:Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
Staat er eigenlijk best lekker bij.
Geluid is een beetje vreemd. Komt van beide kanten als de veren gaan 'werken' maar alles is netjes ingeveerd. Eigenlijk meer dan dat, die hulpveer is 'op rust' gewoon volledig ingeveerd. En het is een zwaarder geluid dan wanneer de top mounts loszitten ofzo.
Nuja, als ik Greg was zou'k toch de veerpoten vooraan uit elkaar halen om die hulpveer er van tussen te halen zodat ie vanvoor lager kan
ik denk dat normaal geen probleem is om zonder hulpveer te rijden.ducks schreef:Als je de hulpveer er tussen uit haalt en je veert helemaal uit, dan komt de hoofdveer los te zitten en komt hij waarschijnlijk niet meer op ze plaats terug. Niet heel prettig als je dat op de snelweg gebeurt ....GeoBem007 schreef:Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
Staat er eigenlijk best lekker bij.
Geluid is een beetje vreemd. Komt van beide kanten als de veren gaan 'werken' maar alles is netjes ingeveerd. Eigenlijk meer dan dat, die hulpveer is 'op rust' gewoon volledig ingeveerd. En het is een zwaarder geluid dan wanneer de top mounts loszitten ofzo.
Nuja, als ik Greg was zou'k toch de veerpoten vooraan uit elkaar halen om die hulpveer er van tussen te halen zodat ie vanvoor lager kan
Je kan beter een iets kortere hoofdveer bestellen.