Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- Raj
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Staat super lekker zo! 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
Staat er eigenlijk best lekker bij.
Geluid is een beetje vreemd. Komt van beide kanten als de veren gaan 'werken' maar alles is netjes ingeveerd. Eigenlijk meer dan dat, die hulpveer is 'op rust' gewoon volledig ingeveerd. En het is een zwaarder geluid dan wanneer de top mounts loszitten ofzo.
Nuja, als ik Greg was zou'k toch de veerpoten vooraan uit elkaar halen om die hulpveer er van tussen te halen zodat ie vanvoor lager kan
Geluid is een beetje vreemd. Komt van beide kanten als de veren gaan 'werken' maar alles is netjes ingeveerd. Eigenlijk meer dan dat, die hulpveer is 'op rust' gewoon volledig ingeveerd. En het is een zwaarder geluid dan wanneer de top mounts loszitten ofzo.
Nuja, als ik Greg was zou'k toch de veerpoten vooraan uit elkaar halen om die hulpveer er van tussen te halen zodat ie vanvoor lager kan
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Je kan beter een iets kortere hoofdveer bestellen.
Als je de hulpveer er tussen uit haalt en je veert helemaal uit, dan komt de hoofdveer los te zitten en komt hij waarschijnlijk niet meer op ze plaats terug. Niet heel prettig als je dat op de snelweg gebeurt ....GeoBem007 schreef:Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
ik heb 4j met een kw gereden zonder hulpveer en heb nooit probleem gehad ermee.
ik heb daarmee een dikke 40000km meegereden zonder enig probleem.
hier in belgie doen veel mensen dat omdat uwe auto dan nog eens 1cm zakt.
grtz
ik denk dat normaal geen probleem is om zonder hulpveer te rijden.ducks schreef:Als je de hulpveer er tussen uit haalt en je veert helemaal uit, dan komt de hoofdveer los te zitten en komt hij waarschijnlijk niet meer op ze plaats terug. Niet heel prettig als je dat op de snelweg gebeurt ....GeoBem007 schreef:Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
ik heb 4j met een kw gereden zonder hulpveer en heb nooit probleem gehad ermee.
ik heb daarmee een dikke 40000km meegereden zonder enig probleem.
hier in belgie doen veel mensen dat omdat uwe auto dan nog eens 1cm zakt.
grtz
Onze sponsors