Berthil, de Zwarte (Nera)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2011, 21:19

Zo, ben ook weer thuis. De Mini staat op de parkeerplaats van de schadehersteller :)

Gelukkig zijn we allemaal inorde en is het allemaal blik en alleen een hoop gedoe om het allemaal inorde te krijgen.

Op de terugweg van de Ring reed ik voorop over voor mij bekende binnendoorwegen en de 10 minuten daarvoor was er een SUV aan het treuzelen. Op het punt waar ik weet dat je kan inhalen begon ik dus in te halen. Maar terwijl ik al bijna naast de auto ben gaat het knipperlicht naar links aan, echt ontzettend laat. Ik rem en wijk nog geheel naar links uit voor zover daar ruimte was. Links en rechts loopt daar een talud stijl naar beneden. Ik was er al bijna voorbij en dacht 'ik hoop dat die auto mij niet alsnog achteraan aantikt' maar dat gebeurde dus wel. Toen was er geen houden meer aan raakte de Mini rechts de vangrail waar het rechter voorwiel onder bleef steken en werd afgerukt. De botsing was niet hard want de snelheden waren niet hoog, er is ook geen airbag afgegaan. De vangrail heeft uitstekend zijn werk gedaan en heeft voorkomen dat we het talud af de bomen in zijn gegaan, iets waar je niet op zit te wachten met een stoffen dakje.

De Duitse politie was vrij duidelijk en zo staat het ook op de formulieren. De vrouw is als schuldige aangewezen omdat zij volgens de Duitse wet goed in haar spiegels had moeten kijken om te zien of de weg vrij was om af te slaan. We zien wel wat de verzekeringen er van maken. De Mini is all-risk verzekerd dus het gaat vast goed komen. Ik hoop wel voordat de vakantie naar Schotland op 17 juli begint.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:22

goed om te lezen :D
burn rubber not your soul

Afbeelding
jbcola
Brugse zot

19 jun 2011, 21:24

Niettegenstaande toch een leuk weekendje gehad! :wink:
jbcola
Brugse zot

19 jun 2011, 21:25

:( :( :( :(

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2011, 21:27

Zo laag heeft niemand hem 8) :mrgreen:
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:33

Berthil schreef:Zo laag heeft niemand hem 8) :mrgreen:
Gelukkig kan je de humor er van in zien :D

Sterkte met de afhandeling.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:35

:lol:

Wel balen zeg! Ik had dat vorige week ook bij de maasrit, reed er iemand op de dijk met een slakkengang..voor mij gingen er al een stuk of 6 mini's voorbij. Ik hield nog in. toen ging die b*tch naar rechts, minderde ze vaart..zo van "kom er maar langs"... op het moment dat ik er net naast zit schuift ze zelf naar links om een fietser voorbij te gaan waar ze eerst achter bleef hangen! kon nog net op tijd corrigeren maar scheelde ook niet veel of ik lag in het water.. m'n vriendin vond het net leuk die rit, tot dat moment.. vond ze toch wel even spannend..en ik ook! :mrgreen:

Hopen dat je MINI weer snel back in business is Berthil! :icon_top:
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:36

Berthil schreef:Zo laag heeft niemand hem 8) :mrgreen:
toch nog een beetje humor :wink: na de ongeval. niet leuk om je MINI zo te zien vertrekken

echt jammer zeg. hopen dat je MINI snel gerepareerd wordt en dat je er weer snel van kan genieten.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:36

Sow! heftig man... :shock:

Gelukkig zijn jullie er heelhuids afgekomen, da's toch het allerbelangrijkste.

Succes met het herstel van de zwarte! :icon_top:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

19 jun 2011, 21:37

Balen. Gelukkig alleen maar de auto, en gelukkig niet gerold.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jun 2011, 21:38

Wat gaat een verzekering hier van maken?
Is zoiets te herstellen of wordt dit een TL?

Sterkte Berthil!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:42

Denken we "The Heks I" in goede handen te hebben overgedragen; vouwt ie um op.... :evil:

Ik schrok me het apelazurus Berthil. Ineens begon ze in te sturen terwijl je aan het inhalen was! En ja hoor, je kon geen kant meer op... Het was echt een schampschot van niks maar het was net genoeg.

Hopen dat cabbie niet total loss gaat en dattie voor Schotland weer rijdend is!
Laatst gewijzigd door Peter op 19 jun 2011, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2011, 21:42

Echt jammer van de cabbie, maar blij te horen dat jullie niks hebben 8)

Verwacht je dat de cabbie weer wordt opgelapt??
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jun 2011, 21:43

:shock:

Dit is wel een flinke domper! Gelukkig zijn jullie er ongeschonden uitgekomen... Hopelijk wordt de auto weer snel opgeknapt.
Laatst gewijzigd door Berry M op 19 jun 2011, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jun 2011, 21:43

De Mini is verzekerd bij Floris (Jac van Dam verzekeringen) en ik wou hem hiermee niet lastig vallen in het weekend maar Floirs heeft net zelf al gebeld na lezen van de berichten, dankjewel Floris :icon_top: :icon_top:
Komt allemaal goed.

Terug naar “Show your ride”