Nu die uitlaat nog hé
Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- smetje
- Volledig MINI minded!

Bericht
je ben goed bezig peter
de ic zal zeker zijn ding doen, binnenkort doe ik een test tussen een gechipte clubman s en een grotere IC en mijn gechipte clubman s zonder grotere IC.
dan zien we direct wat verschil in temperatuur het geeft in dagdagelijks gebruik.
op de rollenbank ben ik juist geweest bij beek dus is beetje onnodig, ik kom ongeveer dezelfde waardes uit als jij, 210pk en 330NM
de ic zal zeker zijn ding doen, binnenkort doe ik een test tussen een gechipte clubman s en een grotere IC en mijn gechipte clubman s zonder grotere IC.
dan zien we direct wat verschil in temperatuur het geeft in dagdagelijks gebruik.
op de rollenbank ben ik juist geweest bij beek dus is beetje onnodig, ik kom ongeveer dezelfde waardes uit als jij, 210pk en 330NM
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Smetje...maakt toch niet uit...leuke meet in november is toch ook leuk..kun je gelijk zijn of al die paarden er nog steeds inzitten
Ik heb trouwens zelf net geinformeerd naar de grotere turbo
Ik zit nu toch op stage II..dus III is binnen handbereik (misschien)
Ik heb trouwens zelf net geinformeerd naar de grotere turbo
Ik zit nu toch op stage II..dus III is binnen handbereik (misschien)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wel vet, grotere turbo
krijg je met een grotere turbo niet dat je ook je compressieverhoudingen moet gaan aanpassen enzo?? lijkt me een nogal lastig klusje namelijk
maar dat kan komen omdat ik zelf niet zo handig ben
krijg je met een grotere turbo niet dat je ook je compressieverhoudingen moet gaan aanpassen enzo?? lijkt me een nogal lastig klusje namelijk
maar dat kan komen omdat ik zelf niet zo handig ben
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@ Ragnar...
@mini cabrio...Klaas is momenteel nieuwe software (zoals uit mijn verslag van de testruns blijkt) aan het ontwikkelen voor de grotere turbo. Tevens zijn ze aan het uitvogelen hoe alles op elkaar af te stemmen.
Mijn deal wordt dat ik mn auto beschikbaar stel en dat zij kunnen testen.
Wellicht de cooper ook meenemen naar circuits en shows, zodat Klaas zn kunnen kan showen
Ik heb een scherp prijsvoorstel liggen, maar moet nog afspraken maken omtrent overnemen garantie / verzekeren tegen motorschade...
Mn dealer ziet me al aankomen met zo'n joekel van een schelp
@mini cabrio...Klaas is momenteel nieuwe software (zoals uit mijn verslag van de testruns blijkt) aan het ontwikkelen voor de grotere turbo. Tevens zijn ze aan het uitvogelen hoe alles op elkaar af te stemmen.
Mijn deal wordt dat ik mn auto beschikbaar stel en dat zij kunnen testen.
Wellicht de cooper ook meenemen naar circuits en shows, zodat Klaas zn kunnen kan showen
Ik heb een scherp prijsvoorstel liggen, maar moet nog afspraken maken omtrent overnemen garantie / verzekeren tegen motorschade...
Mn dealer ziet me al aankomen met zo'n joekel van een schelp
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vanmorgen bij Beek geweest om mn oude IC en buis te halen....
Deze op proef meegekregen
Vergeten foto's te maken dus net even gedaan...dus beetje donker, maar you'l get the idea

Na het ritje met Mats was ik overtuigd dat dit een strakkere ride geeft...nu niet zo zeker meer
Morgen nog maar eens een paar mooie bochten zoeken...
Deze op proef meegekregen

Na het ritje met Mats was ik overtuigd dat dit een strakkere ride geeft...nu niet zo zeker meer
Morgen nog maar eens een paar mooie bochten zoeken...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors