je ben goed bezig peter
de ic zal zeker zijn ding doen, binnenkort doe ik een test tussen een gechipte clubman s en een grotere IC en mijn gechipte clubman s zonder grotere IC.
dan zien we direct wat verschil in temperatuur het geeft in dagdagelijks gebruik.
op de rollenbank ben ik juist geweest bij beek dus is beetje onnodig, ik kom ongeveer dezelfde waardes uit als jij, 210pk en 330NM
Een kleine Garett. Naar verluidt zou de turbo van de JCW ook lichtjes verschillen dan die van de S. (Kan logisch zijn, aangezien die al op 211pk zit..)
@mini cabrio...Klaas is momenteel nieuwe software (zoals uit mijn verslag van de testruns blijkt) aan het ontwikkelen voor de grotere turbo. Tevens zijn ze aan het uitvogelen hoe alles op elkaar af te stemmen.
Mijn deal wordt dat ik mn auto beschikbaar stel en dat zij kunnen testen.
Wellicht de cooper ook meenemen naar circuits en shows, zodat Klaas zn kunnen kan showen
Ik heb een scherp prijsvoorstel liggen, maar moet nog afspraken maken omtrent overnemen garantie / verzekeren tegen motorschade...
Mn dealer ziet me al aankomen met zo'n joekel van een schelp
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go