netjes, ga dat ook wel doen zo'n viper striping maar wil eerst het volledige beeld van mijn wagen gepicktuned zien voor zeker te zijn.
Maar dit staat je mini echt beeldig
Ziet er weer goed uit.. moie foto's ook. Die strepen komen me bekend voor.. zitten ook op een zwarte auto die ik ken en nog bedankt voor de tips van volgende mod. je had gelijk.. je moet erbij blijven.
Moet toegeven dat ik de velgen wel dik vind . Striping past er ook erg goed bij. Komt je dak nog in het wit? Ik vind het eig al heel strak met die mcs bumper ...
haha ja krijg een hoop goede reacties op de strepen en velgen.. me happy!!! Over een maand gaat mijn dak naar PW en dan worden alle strepen opnieuw getrokken.. maar dan nog een slag breder
@fred... coole spot!!
@Tirex... snel meeten is GOED
@mac mini SHOW ME!!!
@Curvy... keertje pics schieten?!
@jp.. in het echt zijn de R105's zeker zo dik als de R109 maar die zijn wat fotogenieker
Toppie weer, Coen ! Wat een verschil al weer met hoe je Cooper er een maandje geleden uit zag. Wat een setje dikke velgen, een paar streepjes en een verlaging al niet kunnen doen (ok, en een andere grille, en JCW side scuttles, en rode remklauwen enz. enz. ).