Maar dit staat je mini echt beeldig
Coen's PW projectje
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
netjes, ga dat ook wel doen zo'n viper striping maar wil eerst het volledige beeld van mijn wagen gepicktuned zien voor zeker te zijn.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Echt wel heel dik Coen maar ik blijf erbij! Je R109 wielen vond ik toch wat mooier ogen maar ja! ieder zijn smaak natuurlijk!!!
Striping is toch wel dik zo met die brede strepen!
Striping is toch wel dik zo met die brede strepen!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
haha ja krijg een hoop goede reacties op de strepen en velgen.. me happy!!!
Over een maand gaat mijn dak naar PW en dan worden alle strepen opnieuw getrokken.. maar dan nog een slag breder 
@fred... coole spot!!
@Tirex... snel meeten is GOED
@mac mini SHOW ME!!!
@Curvy... keertje pics schieten?!
@jp.. in het echt zijn de R105's zeker zo dik als de R109 maar die zijn wat fotogenieker
Coen
@fred... coole spot!!
@Tirex... snel meeten is GOED
@mac mini SHOW ME!!!
@Curvy... keertje pics schieten?!
@jp.. in het echt zijn de R105's zeker zo dik als de R109 maar die zijn wat fotogenieker
Coen
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wat foto genieker!
Nee ik kan(mag) er eigenlijk nog niet over oordelen want ik ehb hem nog neit in het echt gezien zo. Maar dat komt vast nog wel een keer goed!
Succes!
Nee ik kan(mag) er eigenlijk nog niet over oordelen want ik ehb hem nog neit in het echt gezien zo. Maar dat komt vast nog wel een keer goed!
Succes!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
R105 rims zijn echt prachtig! op foto vind ik ze zozo maar in het echt zie je mooi de kleine details.
zwarte velgen pakken nooit goed op foto eigenlijk
zwarte velgen pakken nooit goed op foto eigenlijk
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De zwarte R105's staan hem hartstikke goed, zeker ook i.c.m. de zwarte striping !!! Gave foto's trouwens
!
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toppie weer, Coen
! Wat een verschil al weer met hoe je Cooper er een maandje geleden uit zag. Wat een setje dikke velgen, een paar streepjes en een verlaging al niet kunnen doen (ok, en een andere grille, en JCW side scuttles, en rode remklauwen enz. enz.
).
Goed bezig!
Goed bezig!

Onze sponsors