Een S heeft een compressor ja, en zelfs die is zeer lastig op 300 pk te krijgen. De 200 is makkelijk te halen, de 220 ook nog, de 240 vraagt al wat meer, en alles daar boven gaat serieus geld kosten. Bedenk goed wat het je gaat kosten voor je zegt dat je 300 pk wil hebben.. Dat loopt nl aardig uitjmq schreef:Hmmm oke ik geloof jullie wel dan ben ik een beetje blij gemaakt met een dode mus? maar goed dan wordt het gewoon wat er is gezegt een S kopen![]()
, ik heb wel een S gezien niet alte duur misschien kan ik die wel een revisie geven en gelijk alles laten aanpassen??
Een s heeft toch een compressor?

Ik ben ook begonnen zoals jij, met een cooper, en ook wilde plannen. Dat is inmiddels 3 jaar geleden. Cooper verkocht, S gekocht en daar ben ik nu al 2 jaar aan aan het sleutelen om hem te krijgen waar ik wil. En dat is net zoals Berthil niet zonder slag of staat gegaan en is er regelmatig wat gesneuveld..
In het fietswereldje werd er altijd gezegd; Dont Race with what you can't replace.
Koop geen dure dingen die je niet kan veroorloven om te vervangen als ze kapot gaan..