Fred,
Als de bak toch open ligt is het dan niet raadzaam het "zwakke" onderdeel meteen te vervangen?
Tenminste als bij BMW/MINI bekend is welk onderdeel dit is.
Heb begrepen dat het onderdeel zelf niet veel kost, maar dat het meer de arbeid is die het duur maakt.
Wellicht dat "spenki" je meer info kan geven.
Gr. Rini
Fre's Mini 1
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
-
Ri
Bericht
Ik dacht dat iets met het lager van de 5e versnelling te maken had.
Jij hebt nu toch een ander onderdeel van de bak stuk?
Ok, maar ik bedoel eigenlijk het onderdeel waar veel andere bakken aan stuk gaan.Fred schreef:Ja wel dat gingen ze doen he, denk ook dat de grootste kost in de arbeidsuren zitten ...
Ik dacht dat iets met het lager van de 5e versnelling te maken had.
Jij hebt nu toch een ander onderdeel van de bak stuk?
-
Ri
Bericht
Volgens mij heb ik dit eens in een of ander versnellingsbakken topic gelezen.
Beetje wazig antwoord, maar ik hoop door het aan te kaarten dat er ook andere reageren die er meer vanaf weten
Anders zou je eens bij "Spenki" moeten informeren. Die weet er geloof ik meer vanaf.
Dat weet ik ook niet exact Fred, maar heb daar ooit eens iets over gelezen.Fred schreef:Ze weten niet precies wat het is, wat is er met het lager van de 5e versnelling. En hoe merk je als dat kapot gaat? De mini kon namelijk niet harder rijden in 5e als in 4e, dus is wel ff interessant dat je dat vermeldt ...
Volgens mij heb ik dit eens in een of ander versnellingsbakken topic gelezen.
Beetje wazig antwoord, maar ik hoop door het aan te kaarten dat er ook andere reageren die er meer vanaf weten

Anders zou je eens bij "Spenki" moeten informeren. Die weet er geloof ik meer vanaf.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Speaking of the devil ... ze hebben me net gebeld van de garage ... het prijsverschil om de boite te herstellen is miniem in vergelijking met een nieuwe. Er komt dus gewoon een nieuwe in, dan heb ik ook garantie daarop en de garage komt er normaal voor een deel in ... Hij zei me ook dat ik hem mss maandag of dinsdag al terug heb 

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Alleen jammer dat je nu onder garantie weer een Midland bak erin krijgt. Wellicht met bijbetaling tóch een Getrag bak.
Dat is weer iets beter nieuws na slecht nieuws.Fred schreef:Speaking of the devil ... ze hebben me net gebeld van de garage ... het prijsverschil om de boite te herstellen is miniem in vergelijking met een nieuwe. Er komt dus gewoon een nieuwe in, dan heb ik ook garantie daarop en de garage komt er normaal voor een deel in ... Hij zei me ook dat ik hem mss maandag of dinsdag al terug heb
Alleen jammer dat je nu onder garantie weer een Midland bak erin krijgt. Wellicht met bijbetaling tóch een Getrag bak.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonet de mini terug naar huis gereden ...
Zalig! Operatie geslaagd dus, schakelt terug als een fresh born mini
. Was wel ff schrikken toen ik mijn ambriage induwde, precies alsof er geen weerstand was ofzo, dus dat was weer wat wennen.
Ineens andere lampen gehaald voor mijn standlichten, het hoeveelste setje is dat nu al?! Die verkoper zal wsl gedacht hebben, tis nie mogelijk, is die daar nu weeral ...
. Enfin ben weer tevreden voor een tijdje met die lampen
Es zien of het gaat lukken met de volgende mod ... Spannend

Zalig! Operatie geslaagd dus, schakelt terug als een fresh born mini

Ineens andere lampen gehaald voor mijn standlichten, het hoeveelste setje is dat nu al?! Die verkoper zal wsl gedacht hebben, tis nie mogelijk, is die daar nu weeral ...

Es zien of het gaat lukken met de volgende mod ... Spannend

Onze sponsors