Fre's Mini 1

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ri
Rini

27 jan 2009, 07:54

Fred,

Als de bak toch open ligt is het dan niet raadzaam het "zwakke" onderdeel meteen te vervangen?
Tenminste als bij BMW/MINI bekend is welk onderdeel dit is.
Heb begrepen dat het onderdeel zelf niet veel kost, maar dat het meer de arbeid is die het duur maakt.
Wellicht dat "spenki" je meer info kan geven.

Gr. Rini
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2009, 12:58

Ja wel dat gingen ze doen he, denk ook dat de grootste kost in de arbeidsuren zitten ...
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 jan 2009, 16:27

Das balen man!!!!! Potver!!!!!!

Sterkte met wachten en met de mini natuurlijk!
Ri
Rini

27 jan 2009, 20:21

Fred schreef:Ja wel dat gingen ze doen he, denk ook dat de grootste kost in de arbeidsuren zitten ...
Ok, maar ik bedoel eigenlijk het onderdeel waar veel andere bakken aan stuk gaan.
Ik dacht dat iets met het lager van de 5e versnelling te maken had.
Jij hebt nu toch een ander onderdeel van de bak stuk?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2009, 21:06

Ze weten niet precies wat het is, wat is er met het lager van de 5e versnelling. En hoe merk je als dat kapot gaat? De mini kon namelijk niet harder rijden in 5e als in 4e, dus is wel ff interessant dat je dat vermeldt ...
Ri
Rini

27 jan 2009, 21:32

Fred schreef:Ze weten niet precies wat het is, wat is er met het lager van de 5e versnelling. En hoe merk je als dat kapot gaat? De mini kon namelijk niet harder rijden in 5e als in 4e, dus is wel ff interessant dat je dat vermeldt ...
Dat weet ik ook niet exact Fred, maar heb daar ooit eens iets over gelezen.
Volgens mij heb ik dit eens in een of ander versnellingsbakken topic gelezen.
Beetje wazig antwoord, maar ik hoop door het aan te kaarten dat er ook andere reageren die er meer vanaf weten :wink:
Anders zou je eens bij "Spenki" moeten informeren. Die weet er geloof ik meer vanaf.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2009, 01:47

Weet je al wat meer Fred :| ???
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2009, 13:15

Nee ze hebben nog niets van zich laten horen, maar van zodra ik iets meer weet laat ik het hier uiteraard weten :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2009, 13:31

Speaking of the devil ... ze hebben me net gebeld van de garage ... het prijsverschil om de boite te herstellen is miniem in vergelijking met een nieuwe. Er komt dus gewoon een nieuwe in, dan heb ik ook garantie daarop en de garage komt er normaal voor een deel in ... Hij zei me ook dat ik hem mss maandag of dinsdag al terug heb :))
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jan 2009, 13:38

Fred schreef:Speaking of the devil ... ze hebben me net gebeld van de garage ... het prijsverschil om de boite te herstellen is miniem in vergelijking met een nieuwe. Er komt dus gewoon een nieuwe in, dan heb ik ook garantie daarop en de garage komt er normaal voor een deel in ... Hij zei me ook dat ik hem mss maandag of dinsdag al terug heb :))
Dat is weer iets beter nieuws na slecht nieuws.
Alleen jammer dat je nu onder garantie weer een Midland bak erin krijgt. Wellicht met bijbetaling tóch een Getrag bak.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2009, 13:45

Doen ze er nu niet standaard een Getrag bak in??? Leren ze niet van fouten??? :?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jan 2009, 13:46

Het is al duur genoeg, en ik wil toch wel die garantie ... Als die nu nog een paar jaar flink wil meewerken dan is dat goed genoeg voor mij ...
MaVaEe
Koeien-teller

29 jan 2009, 14:35

Sven schreef:Doen ze er nu niet standaard een Getrag bak in??? Leren ze niet van fouten??? :?
Past niet! :)
En volgens mij maken ze geen midland bakken meer dus goede kans dat je een gereviseerde bak terugkrijgt. ;)
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2009, 18:43

Zonet de mini terug naar huis gereden ...

:)) :)) :)) :)) :yeah

Zalig! Operatie geslaagd dus, schakelt terug als een fresh born mini 8) :). Was wel ff schrikken toen ik mijn ambriage induwde, precies alsof er geen weerstand was ofzo, dus dat was weer wat wennen.

Ineens andere lampen gehaald voor mijn standlichten, het hoeveelste setje is dat nu al?! Die verkoper zal wsl gedacht hebben, tis nie mogelijk, is die daar nu weeral ... :). Enfin ben weer tevreden voor een tijdje met die lampen :)

Es zien of het gaat lukken met de volgende mod ... Spannend :)
Ri
Rini

03 feb 2009, 19:22

Mooi dat de MINI weer on the road is :mrgreen:
Hoeveel garantie heb je nu op de bak?

Terug naar “Show your ride”