Remt prima en ziet er cool uit!
Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....Adriaan schreef:Ik heb geen geld voor een JCW setje, dus heb ik een vervengingsset gekocht wat ook heel goed schijnt te zijn![]()
burn rubber not your soul

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ben benieuwd hoe ze het gaan doen
Gekochtfranklyn85 schreef:Adriaan schreef:Ik heb geen geld voor een JCW setje, dus heb ik een vervengingsset gekocht wat ook heel goed schijnt te zijn![]()
Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
oh?? ik dacht gestolen??
lekker droog weer... 
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??
)
Adriaan schreef:Gekochtfranklyn85 schreef:Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
Ik kan mn remklauwen rood verven, maar ben er nog niet uit of ik dat mooi vind....
Ik kan mn remklauwen rood verven, maar ben er nog niet uit of ik dat mooi vind....
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:Gekochtfranklyn85 schreef:Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??![]()
)

- Neovo
- Be Mini

Bericht
Dan heb je de JCW R53 remmen set, alleen een ander kleurtje geven
Wrm niet Ragnar zijn R56 S setje gekocht?Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:
Gekocht
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??![]()
)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ah oke 
Ik zelf vind rode klauwen altijd wel erg netjes staan
denk dat het bij jou ook niet verkeerd zal zijn... zeker achter je R105 velgen 
en als je ze rood heb gespoten, en het bevalt je niet, dan kan je ze altijd weer terug spuiten in zwart / zilver.. (busje verf kost 15 euro ofzo...
)
Ik zelf vind rode klauwen altijd wel erg netjes staan
en als je ze rood heb gespoten, en het bevalt je niet, dan kan je ze altijd weer terug spuiten in zwart / zilver.. (busje verf kost 15 euro ofzo...
Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:
Gekocht
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)
- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Omdat ik een nieuwe set wilde. Maar inderdaad. Ik had ook die set unnen kopen en dan een setje nieuwe schijven erbij...
Misschien een tip voor iemand anders
Misschien een tip voor iemand anders
Neovo schreef:Wrm niet Ragnar zijn R56 S setje gekocht?Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is dat een spuitbusje?
Je laat me weer twijfelen
mini cabrio schreef:Ah oke
Ik zelf vind rode klauwen altijd wel erg netjes staandenk dat het bij jou ook niet verkeerd zal zijn... zeker achter je R105 velgen
en als je ze rood heb gespoten, en het bevalt je niet, dan kan je ze altijd weer terug spuiten in zwart / zilver.. (busje verf kost 15 euro ofzo...)
Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)

Onze sponsors