Remt prima en ziet er cool uit!

Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....Adriaan schreef:Ik heb geen geld voor een JCW setje, dus heb ik een vervengingsset gekocht wat ook heel goed schijnt te zijn![]()
Gekochtfranklyn85 schreef:Adriaan schreef:Ik heb geen geld voor een JCW setje, dus heb ik een vervengingsset gekocht wat ook heel goed schijnt te zijn![]()
Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
Adriaan schreef:Gekochtfranklyn85 schreef:Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:Gekochtfranklyn85 schreef:Whoooo adriaan dat is dik man hoe kom je daar aan dan vet hoor....
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??![]()
)
Wrm niet Ragnar zijn R56 S setje gekocht?Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
Ik kan mn remklauwen rood verven, maar ben er nog niet uit of ik dat mooi vind....
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:
Gekocht
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
maar je gaat dus niet aan die mooie rode klauwen erbij?? (of zit ik zo vroeg op de dag weer eens niet op te letten??![]()
)
Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
Ik kan mn remklauwen rood verven, maar ben er nog niet uit of ik dat mooi vind....
mini cabrio schreef:Adriaan schreef:
Gekocht
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)
Neovo schreef:Wrm niet Ragnar zijn R56 S setje gekocht?Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)
Dan heb je de JCW R53 remmen set, alleen een ander kleurtje geven
mini cabrio schreef:Ah oke
Ik zelf vind rode klauwen altijd wel erg netjes staandenk dat het bij jou ook niet verkeerd zal zijn... zeker achter je R105 velgen
en als je ze rood heb gespoten, en het bevalt je niet, dan kan je ze altijd weer terug spuiten in zwart / zilver.. (busje verf kost 15 euro ofzo...)
Adriaan schreef:Deze schijven hebben gewoon de originele maat. Dus dezelfde remklawen hou ik.
mini cabrio schreef:
oh?? ik dacht gestolen??
![]()
lekker droog weer...
)
Onze sponsors