Nexus schreef:Leuk idee! Wil wel eens met een originele Park Lane op de foto

Errug gaaf idee!!! Er rode zal er zekers bij zitten (neem ik aan)...Berthil schreef:Misschien eens een idee voor een meet met de Seven Club. Fotoshoot MINI/Mini combo's in bijpassende kleur.
Hey, das mijn kleurtje!!!Berthil schreef:Er staat al een tijdje een Classic bij mij in de buurt overdag geparkeerd, en vandaag was er wat meer ruimte omheen.
Zit inderdaad ook een opbergvakje in, op motoringfile is er een review, daar klaagt men dat hij wat gammel zou zijn maar ik merk er niks van.CooperS-indiblue schreef:Ziet er mooi uit die armsteun! Daar zit ook een opbergvak(je) in toch?
Zit er wel over te denken maar ik vindt de S-knoop zelf ook heel mooi. Alleen is de versnellingsindicatie op de pook een sticker die je bij het monteren op het dashboard moet plakken, zo is te zien op de officiële installatiehandleiding! Niet zo fraai dus. Als ze er nou één met starknop in de pook hadden gemaakt had ik hem al gehadgrand_cru schreef:Héél mooi Berthil, wordt de pookknop ook nog vervangen door een Works exemplaar?
Prima verlopen, veel bekijks gehad samen met een rode Works met Nederlandse vlag op het dak, dus een mooi Nederlandse comboArjan schreef:Alles goed verlopen bij het Open Huis van de dealer?
Onze sponsors