Nexus schreef:Leuk idee! Wil wel eens met een originele Park Lane op de foto
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@Berthil: very cooooooool !!!
Ik ga 's proberen met de Classic van Maurits (werkplaatschef Breeman) op de foto te gaan. Volgens mij is zijn Classic in Racing Green en uiterlijk ongeveer de oerversie van onze MINI.
Ik ga 's proberen met de Classic van Maurits (werkplaatschef Breeman) op de foto te gaan. Volgens mij is zijn Classic in Racing Green en uiterlijk ongeveer de oerversie van onze MINI.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Errug gaaf idee!!! Er rode zal er zekers bij zitten (neem ik aan)...Berthil schreef:Misschien eens een idee voor een meet met de Seven Club. Fotoshoot MINI/Mini combo's in bijpassende kleur.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Demelza
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Die classic dan he
Ik kan ff niet op het forum van de Mini Seven Club (stomme computer op het conservatorium) maar in het topic van de Achterhoekrit 2005 staat een foto van een new Checkmate naast een classic Checkmate. Ergens aan het einde van het topic. Het topic staat in Evenementen Algemeen.
Hey, das mijn kleurtje!!!Berthil schreef:Er staat al een tijdje een Classic bij mij in de buurt overdag geparkeerd, en vandaag was er wat meer ruimte omheen.
Die classic dan he
Ik kan ff niet op het forum van de Mini Seven Club (stomme computer op het conservatorium) maar in het topic van de Achterhoekrit 2005 staat een foto van een new Checkmate naast een classic Checkmate. Ergens aan het einde van het topic. Het topic staat in Evenementen Algemeen.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Netjes gemonteerd door de dealer terwijl mijn MINI er stond tijdens mijn vakantie om te showen op hun open dagen afgelopen weekend, dus tijd genoeg om te monteren.
Antraciet MINI middenarmsteun, JCW carbon handrem handvat en JCW alcantara mantels voor de handrem en versnellingspook.
Om de armsteun te monteren moest er ook de facelift middenconsole gemonteerd worden, dus nu heb ik ook een centenbakje

Antraciet MINI middenarmsteun, JCW carbon handrem handvat en JCW alcantara mantels voor de handrem en versnellingspook.
Om de armsteun te monteren moest er ook de facelift middenconsole gemonteerd worden, dus nu heb ik ook een centenbakje

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- grand_cru
- Be Mini

- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik ga nog wel de zilveren ringen van de versnellingspook en asbakjes door carbon vervangen, als het goed is tegelijk met de Interior Lighting Kit (inbouwhandleiding) die hier helaas niet te bestellen is in Nederland maar een collega van me uit Amerika meeneemt
Zit inderdaad ook een opbergvakje in, op motoringfile is er een review, daar klaagt men dat hij wat gammel zou zijn maar ik merk er niks van.CooperS-indiblue schreef:Ziet er mooi uit die armsteun! Daar zit ook een opbergvak(je) in toch?
Zit er wel over te denken maar ik vindt de S-knoop zelf ook heel mooi. Alleen is de versnellingsindicatie op de pook een sticker die je bij het monteren op het dashboard moet plakken, zo is te zien op de officiële installatiehandleiding! Niet zo fraai dus. Als ze er nou één met starknop in de pook hadden gemaakt had ik hem al gehadgrand_cru schreef:Héél mooi Berthil, wordt de pookknop ook nog vervangen door een Works exemplaar?
Ik ga nog wel de zilveren ringen van de versnellingspook en asbakjes door carbon vervangen, als het goed is tegelijk met de Interior Lighting Kit (inbouwhandleiding) die hier helaas niet te bestellen is in Nederland maar een collega van me uit Amerika meeneemt
Prima verlopen, veel bekijks gehad samen met een rode Works met Nederlandse vlag op het dak, dus een mooi Nederlandse comboArjan schreef:Alles goed verlopen bij het Open Huis van de dealer?
Onze sponsors