marss
Ja, idd, en dat wist ik al na drie meter in de f*cking Applause!!! Moet je voorstellen dat de wegligging van de MINI met de winterbanden niet helemaal optimaal is, maar zelfs dat is 2000x beter dan die Applause!!!Ivo schreef:Eén voordeel van zo'n dweil als leenauto: je zal morgen de geweldige wegligging van je MINI nog meer waarderen.
Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !marss schreef:Ja, idd, en dat wist ik al na drie meter in de f*cking Applause!!! Moet je voorstellen dat de wegligging met de winterbanden niet helemaal optimaal is, zelfs dat 2000x beter dan die Applause!!!Ivo schreef:Eén voordeel van zo'n dweil als leenauto: je zal morgen de geweldige wegligging van je MINI nog meer waarderen.
![]()
marss
nope, helaas! Afspraak werd geannuleerd. Komt goed, 21 maart ben ik zeker in Amsterdam, dus kan 'um dan altijd afgeven. hoop voor Rein dat we eerder wat kunnen afspreken.Che schreef:Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !
![]()
![]()
![]()
![]()
ps heeft Rein zijn strut al ?
komt ie niet naar de Mac vrijdag ? Timo's strut wordt morgen naar je zus gestuurd zodat die hem vrijdag kan overhandigen aan hem.marss schreef:nope, helaas! Afspraak werd geannuleerd. Komt goed, 21 maart ben ik zeker in Amsterdam, dus kan 'um dan altijd afgeven. hoop voor Rein dat we eerder wat kunnen afspreken.Che schreef:Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !
![]()
![]()
![]()
![]()
ps heeft Rein zijn strut al ?
marss
Onze sponsors