marss
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zojuist mijn MINI voor de apk weggebracht, morgen is ie als eerste aan de beurt. Eén reden om de apk en onderhoudsbeurten in de toekomst gewoon bij de BMW-dealer te laten doen .... de vervangingsauto ..... een echte Daihatsu Applause
! Tering wat een dweil op de weg, gelukkig mag ik 'um morgen alweer terugbrengen!!
marss
marss
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
marss
Ja, idd, en dat wist ik al na drie meter in de f*cking Applause!!! Moet je voorstellen dat de wegligging van de MINI met de winterbanden niet helemaal optimaal is, maar zelfs dat is 2000x beter dan die Applause!!!Ivo schreef:Eén voordeel van zo'n dweil als leenauto: je zal morgen de geweldige wegligging van je MINI nog meer waarderen.
marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ps heeft Rein zijn strut al ?
Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !marss schreef:Ja, idd, en dat wist ik al na drie meter in de f*cking Applause!!! Moet je voorstellen dat de wegligging met de winterbanden niet helemaal optimaal is, zelfs dat 2000x beter dan die Applause!!!Ivo schreef:Eén voordeel van zo'n dweil als leenauto: je zal morgen de geweldige wegligging van je MINI nog meer waarderen.
![]()
marss
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
marss
nope, helaas! Afspraak werd geannuleerd. Komt goed, 21 maart ben ik zeker in Amsterdam, dus kan 'um dan altijd afgeven. hoop voor Rein dat we eerder wat kunnen afspreken.Che schreef:Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !
![]()
![]()
![]()
![]()
marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
komt ie niet naar de Mac vrijdag ? Timo's strut wordt morgen naar je zus gestuurd zodat die hem vrijdag kan overhandigen aan hem.marss schreef:nope, helaas! Afspraak werd geannuleerd. Komt goed, 21 maart ben ik zeker in Amsterdam, dus kan 'um dan altijd afgeven. hoop voor Rein dat we eerder wat kunnen afspreken.Che schreef:Niet zo zeuren man, kost je honderden kanken minder doordat je het niet bij de dealer laat doen !
![]()
![]()
![]()
![]()
marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- nikky cooper
- One wheel wonder

Bericht
hee marss
zier er echt heel dik uit jou sje
maar mag ik vragen waar je de angel eyes besteld heb
want ik zie dat je uit breda komt ik woon in de buurd dus was het trouwens gewoon stekkers aansluiten en branden of niet? gr nikky
zier er echt heel dik uit jou sje
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
So, zojuist die rotte applause weggebracht en mijn MINI weer opgehaald. HIJ MAG WEER EEN JAAR DE WEG OP!!!!
en geen gezeik gehad met de achterlichten en angel eyes!!
Ik was ZO blij om in de MINI weer naar huis!! Naar die applause waardeer je je MINI destemeer!!
@ Sven, ik knal volgende week weer naar de sneeuw. Hoop daar wat leuke foto's te schieten.
@ Nikky, besteld via ebay.de
marss
Ik was ZO blij om in de MINI weer naar huis!! Naar die applause waardeer je je MINI destemeer!!
@ Sven, ik knal volgende week weer naar de sneeuw. Hoop daar wat leuke foto's te schieten.
@ Nikky, besteld via ebay.de
marss
- nikky cooper
- One wheel wonder

Bericht
oke marss bedankt dan ga ik eens even kijken of ik iemand kan vinden die handig is met ebay
gr nikky
gr nikky
Onze sponsors