JunkyXL … verkocht ...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2010, 18:23

volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd, daar ga ik niet meer aan beginnen... sry als het van mijn kant zo overkwam, maar dat is zeker niet de insteek hier... daar laat ik t bij

Jelle
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 jul 2010, 21:31

JunkyXL schreef:
Meani schreef:Haha Klink goed man :icon_top: Doet me aan het filmpje vd tunnelrun denken toen Rein met zijn kapotte uitlaat langs kwam :D

Edit: Oliekoeler kun er zelf ook onder hangen hoor, zal ik mijn SYR wel wat foto's zetten hoe ik het gedaan heb want het tripje naar je ring mag je niet missen :s

hij klinkt lekker en hard jah, zal pronberen vanavond n beter filmpjuh te maken :)

heb jij ook vloeibare pakking (gebruikt) dan?!?

jj
Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.
Afbeelding

Ik zou wel de koeler zo ver mogelijk naar de rechterkant vd bumper plaatsen ivm de beperkte lengte vd leidingen. Ze zijn echt kort. Ik heb de leidingen zo naar boven laten lopen:
Afbeelding

De 4 bouten waarmee de waterkoeler vast zit is Torx 30. Maximaal klote om erbij te komen. Met een verlengde Torx 30 is het het makkelijkst om ze los te krijgen.

Hoop dat je hier genoeg aan hebt anders hoor ik het wel.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2010, 21:41

staan er nog wel meer bij mij op youtube, maar ze komen echt niet in de buurt van hoe t int echt is... veel luider... :)

aso
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2010, 21:47

Meani schreef:Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.
dank u!!!

ik hoorde de mensen bij v Beek zelf over vloeibare pakkingen praten, omdat er nog wel eens wat lekte, maar of dat nou bij de plate of ergens bij de slangen was weet ik niet precies meer...

verlies je veel olie als je de koeler eraf haalt??

dank man!!

jj
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2010, 21:49

Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jul 2010, 21:54

Vette shit kerel!!!!!!!!! :mrgreen:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jul 2010, 22:26

thanx JP, met name de eerste ASO film is leuk... n heul kort tunneltje, maar ooohhhhh, wat lekker.... rrrr
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jul 2010, 22:38

>) >) :icon_top: :icon_top:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 jul 2010, 22:49

JunkyXL schreef:
Meani schreef:Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.
dank u!!!

ik hoorde de mensen bij v Beek zelf over vloeibare pakkingen praten, omdat er nog wel eens wat lekte, maar of dat nou bij de plate of ergens bij de slangen was weet ik niet precies meer...

verlies je veel olie als je de koeler eraf haalt??

dank man!!

jj
Nee. Ik had hem alleen aan de rechtkant omhoog gekrikt en als er 0.2L uit is gekomen is het nog veel.

De twee waterslangen die nu aan de waterkoeler vast zitten haal je los en zet je aan elkaar met het meegeleverde verbinding stuk en de 2 slangklemmen.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
maiky maik
Be Mini
Be Mini

22 jul 2010, 17:33

cooperke s schreef:
Want het blijven allemaal cijfertjes,en dat wil helemaal niet veel zeggen,...

Tom.
En ik heb motoren van 1000 pk per stuk :shock: , gaaan veeeel sneller dan auto's!!! :p

Gaaf om te zien Jelle..
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 jul 2010, 23:04

maiky maik schreef:
cooperke s schreef:
Want het blijven allemaal cijfertjes,en dat wil helemaal niet veel zeggen,...

Tom.
En ik heb motoren van 1000 pk per stuk :shock: , gaaan veeeel sneller dan auto's!!! :p

Gaaf om te zien Jelle..
>)
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2010, 09:45

Mijn motor heeft maar 106 pk op het achterwiel, maar is sneller dan iedere MINI hier op het forum. >)
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2010, 12:33

LOL....

weet iemand nog n leuk tunneltje hier in de buurt, almelo, hengelo, enschede, borne en omstreken??

vrouwLIEF vond t wel veul kabaal, n stuk meer als voorheen. Maar gister moest ze in enschede zijn. Zij de parkeergarage in, na t uit eten er weer uit, vol gas... natuurlijk door de garage... ff wachten voor het uitrijden bij het insteken van t kaartje, staan er mensen naast dr.... ze hadden zich doodgeschrokken zei ze... hahahahahahaa.... i love my wife :)

dacht dat ik t nooit zou gaan zeggen, maar;

parkeergarages zijn fun ....
mikkie23
Be Mini
Be Mini

23 jul 2010, 12:53

JunkyXL schreef:LOL....

weet iemand nog n leuk tunneltje hier in de buurt, almelo, hengelo, enschede, borne en omstreken??

vrouwLIEF vond t wel veul kabaal, n stuk meer als voorheen. Maar gister moest ze in enschede zijn. Zij de parkeergarage in, na t uit eten er weer uit, vol gas... natuurlijk door de garage... ff wachten voor het uitrijden bij het insteken van t kaartje, staan er mensen naast dr.... ze hadden zich doodgeschrokken zei ze... hahahahahahaa.... i love my wife :)

dacht dat ik t nooit zou gaan zeggen, maar;

parkeergarages zijn fun ....
Hahah sinds ik mn uitlaatje er onder heb geef ik ook meer gas in parkeergarages..Vooral de parkeergarage van mijn werk >)
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

23 jul 2010, 13:01

JunkyXL schreef:aso 2
Gemiddeld verbruik van 7,8 liter / 100 km in dat filmke :shock: . Hoe doe je dat met een R53 ???

Grtn,
Gerrit

Terug naar “Show your ride”