volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd, daar ga ik niet meer aan beginnen... sry als het van mijn kant zo overkwam, maar dat is zeker niet de insteek hier... daar laat ik t bij
Jelle
JunkyXL … verkocht ...
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht

Ik zou wel de koeler zo ver mogelijk naar de rechterkant vd bumper plaatsen ivm de beperkte lengte vd leidingen. Ze zijn echt kort. Ik heb de leidingen zo naar boven laten lopen:

De 4 bouten waarmee de waterkoeler vast zit is Torx 30. Maximaal klote om erbij te komen. Met een verlengde Torx 30 is het het makkelijkst om ze los te krijgen.
Hoop dat je hier genoeg aan hebt anders hoor ik het wel.
Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.JunkyXL schreef:Meani schreef:Haha Klink goed manDoet me aan het filmpje vd tunnelrun denken toen Rein met zijn kapotte uitlaat langs kwam
Edit: Oliekoeler kun er zelf ook onder hangen hoor, zal ik mijn SYR wel wat foto's zetten hoe ik het gedaan heb want het tripje naar je ring mag je niet missen
hij klinkt lekker en hard jah, zal pronberen vanavond n beter filmpjuh te maken
heb jij ook vloeibare pakking (gebruikt) dan?!?
jj

Ik zou wel de koeler zo ver mogelijk naar de rechterkant vd bumper plaatsen ivm de beperkte lengte vd leidingen. Ze zijn echt kort. Ik heb de leidingen zo naar boven laten lopen:

De 4 bouten waarmee de waterkoeler vast zit is Torx 30. Maximaal klote om erbij te komen. Met een verlengde Torx 30 is het het makkelijkst om ze los te krijgen.
Hoop dat je hier genoeg aan hebt anders hoor ik het wel.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik hoorde de mensen bij v Beek zelf over vloeibare pakkingen praten, omdat er nog wel eens wat lekte, maar of dat nou bij de plate of ergens bij de slangen was weet ik niet precies meer...
verlies je veel olie als je de koeler eraf haalt??
dank man!!
jj
dank u!!!Meani schreef:Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.
ik hoorde de mensen bij v Beek zelf over vloeibare pakkingen praten, omdat er nog wel eens wat lekte, maar of dat nou bij de plate of ergens bij de slangen was weet ik niet precies meer...
dank man!!
jj
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
De twee waterslangen die nu aan de waterkoeler vast zitten haal je los en zet je aan elkaar met het meegeleverde verbinding stuk en de 2 slangklemmen.
Nee. Ik had hem alleen aan de rechtkant omhoog gekrikt en als er 0.2L uit is gekomen is het nog veel.JunkyXL schreef:dank u!!!Meani schreef:Als je de waterkoeler eraf hebt zie je twee o-ringen zitten. Die zorgen voor de afdichting en zitten er niet nieuw bij. De mocal adapter plate is wel vlak maar hetgeen waar hij tegenaan geschroeft wordt is niet vlak dus kun je ook geen vloeibare pakking gebruiken.
dank man!!
jj
De twee waterslangen die nu aan de waterkoeler vast zitten haal je los en zet je aan elkaar met het meegeleverde verbinding stuk en de 2 slangklemmen.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
, gaaan veeeel sneller dan auto's!!!
Gaaf om te zien Jelle..
En ik heb motoren van 1000 pk per stukcooperke s schreef:
Want het blijven allemaal cijfertjes,en dat wil helemaal niet veel zeggen,...
Tom.

Gaaf om te zien Jelle..
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
maiky maik schreef:En ik heb motoren van 1000 pk per stukcooperke s schreef:
Want het blijven allemaal cijfertjes,en dat wil helemaal niet veel zeggen,...
Tom., gaaan veeeel sneller dan auto's!!!
![]()
Gaaf om te zien Jelle..

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn motor heeft maar 106 pk op het achterwiel, maar is sneller dan iedere MINI hier op het forum. 

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
LOL....
weet iemand nog n leuk tunneltje hier in de buurt, almelo, hengelo, enschede, borne en omstreken??
vrouwLIEF vond t wel veul kabaal, n stuk meer als voorheen. Maar gister moest ze in enschede zijn. Zij de parkeergarage in, na t uit eten er weer uit, vol gas... natuurlijk door de garage... ff wachten voor het uitrijden bij het insteken van t kaartje, staan er mensen naast dr.... ze hadden zich doodgeschrokken zei ze... hahahahahahaa.... i love my wife
dacht dat ik t nooit zou gaan zeggen, maar;
parkeergarages zijn fun ....
weet iemand nog n leuk tunneltje hier in de buurt, almelo, hengelo, enschede, borne en omstreken??
vrouwLIEF vond t wel veul kabaal, n stuk meer als voorheen. Maar gister moest ze in enschede zijn. Zij de parkeergarage in, na t uit eten er weer uit, vol gas... natuurlijk door de garage... ff wachten voor het uitrijden bij het insteken van t kaartje, staan er mensen naast dr.... ze hadden zich doodgeschrokken zei ze... hahahahahahaa.... i love my wife

- mikkie23
- Be Mini
Bericht
Hahah sinds ik mn uitlaatje er onder heb geef ik ook meer gas in parkeergarages..Vooral de parkeergarage van mijn werkJunkyXL schreef:LOL....

Onze sponsors