kom je binnenkort niet eens langs? wil eens iets testen
jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knap
ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
beige + carbon = geil!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Of er 3 kindjes in passen??smetje schreef:ziet er knap uit dick.
kom je binnenkort niet eens langs? wil eens iets testen
Plofzak moest er idd uit, 2 sec werkossie1972 schreef:Heel erg mooi, Dick!![]()
![]()
En? Moest de plofzak verwijderd worden, of konden de plaatjes zo gemonteerd worden?
Ossie
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar nu zit er nog teveel grijs & zwart om, in mijn ogen, dat contrast er mooi in te zetten 
Des al niet te min vind ik het een supermooie Clubman!
Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
beige + carbon = geil!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
hmm ja ik ga deels akkoordGeoBem007 schreef:Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knapMaar nu zit er nog teveel grijs & zwart om, in mijn ogen, dat contrast er mooi in te zetten
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht

Zeg Dick.. Geen leuke fotoshoots meer?
Al goed dat ieder zijn eigen opvatting heeft héWilliam Blake schreef:hmm ja ik ga deels akkoordGeoBem007 schreef:Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:
ik vind net van wel!
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knapMaar nu zit er nog teveel grijs & zwart om, in mijn ogen, dat contrast er mooi in te zetten
Zeg Dick.. Geen leuke fotoshoots meer?
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Heel vet Dick!
Mooi zo dat carbon met dat Cream White! Mooi zo laten!
Nu die Berthill-mod nog... Ik zou noooooit 1dag zonder m'n toetsen kunnen lol
Mooi zo dat carbon met dat Cream White! Mooi zo laten!
Nu die Berthill-mod nog... Ik zou noooooit 1dag zonder m'n toetsen kunnen lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors