kom je binnenkort niet eens langs? wil eens iets testen

ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
Of er 3 kindjes in passen??smetje schreef:ziet er knap uit dick.
kom je binnenkort niet eens langs? wil eens iets testen
Plofzak moest er idd uit, 2 sec werkossie1972 schreef:Heel erg mooi, Dick!![]()
![]()
En? Moest de plofzak verwijderd worden, of konden de plaatjes zo gemonteerd worden?
Ossie
Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knap
hmm ja ik ga deels akkoordGeoBem007 schreef:Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:ik vind net van wel!GeoBem007 schreef:nu nog snijden en plakken voor je stuurbediening? Vind dat wit eigenlijk totaal niet passen in je interieur.. had'k ff ni verwacht
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knapMaar nu zit er nog teveel grijs & zwart om, in mijn ogen, dat contrast er mooi in te zetten
Des al niet te min vind ik het een supermooie Clubman!
Al goed dat ieder zijn eigen opvatting heeft héWilliam Blake schreef:hmm ja ik ga deels akkoordGeoBem007 schreef:Als er veel meer wit zou zijn, zou het inderdaad echt knap zijn. Omdat je dan een mooi contrast hebt tussen het zachte, 'luxeuse' beige/wit en het racy carbonWilliam Blake schreef:
ik vind net van wel!
beige + carbon = geil!
C6 RS6 had het ook die op geneve stond.. was erg knapMaar nu zit er nog teveel grijs & zwart om, in mijn ogen, dat contrast er mooi in te zetten
Des al niet te min vind ik het een supermooie Clubman!
Onze sponsors