Zijn er mensen hier met een Mini top cover en zo ja wat zijn je bevindingen daarvan ?
Ik zou jullie meningen erg op prijs stellen

Mvg
Kathleen
Heb zelf wel een Top Cover verzekering.kaboke schreef:Hallo , ben niet zeker of dit op de juiste plaats staat maar ik heb de volgende vraag , ik heb mij vorige week een MY cooper D aangekocht en sta een beetje in twijfel met de verzekering. Mini heeft er 1 aangeboden voor pakweg 200 euro goedkoper dan ING verzekering maar nu weet ik niet goed of je bij de mini verzekering zelf alles moet achternalopen of dat het net is als bij ING dat je gewoon de papieren afgeeft en dat zij alles voor je regelen .
Zijn er mensen hier met een Mini top cover en zo ja wat zijn je bevindingen daarvan ?
Ik zou jullie meningen erg op prijs stellen![]()
Mvg
Kathleen
Die dag wacht ik nog af...Jurgen schreef:Wie weet komt er ooit nog eens een Floris International?Jenkins schreef:Ah. Goed te weten; dan heb je niet zoveel aan Van Dam's service.![]()
Maar TopCover is op zich OK!
Kom daar je nu pas mee.florisvandam schreef:@ harry, ook de NewMINIclub verzekeraar kent 3 jaar nieuwwaarde regeling hoor en je bent ook vrij om naar een MINI dealer te gaan, toch maar eens is een offerte opvragen dan![]()
Enige kleine nadeel van de Topcover verzekering is dat je bij totalloss en diefstal verplicht wordt om een nieuwe auto bij BMW/MINI te kopen, voor het zelfde geldt ben je helemaal klaar met BWM/MINI en wordt je toch verplicht om daar een nieuwe auto te kopen.
let je wel op dat je minimaal 2 maanden van te voren schriftelijk opgezegd dient te hebbenharmar schreef:Kom daar je nu pas mee.florisvandam schreef:@ harry, ook de NewMINIclub verzekeraar kent 3 jaar nieuwwaarde regeling hoor en je bent ook vrij om naar een MINI dealer te gaan, toch maar eens is een offerte opvragen dan![]()
Enige kleine nadeel van de Topcover verzekering is dat je bij totalloss en diefstal verplicht wordt om een nieuwe auto bij BMW/MINI te kopen, voor het zelfde geldt ben je helemaal klaar met BWM/MINI en wordt je toch verplicht om daar een nieuwe auto te kopen.
Zal vanavond eens even kijken hoe lang de looptijd nog is.
Onze sponsors