Wie heeft de Mini Top Cover

kaboke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Wie heeft de Mini Top Cover

24 nov 2008, 07:52

Hallo , ben niet zeker of dit op de juiste plaats staat maar ik heb de volgende vraag , ik heb mij vorige week een MY cooper D aangekocht en sta een beetje in twijfel met de verzekering :? . Mini heeft er 1 aangeboden voor pakweg 200 euro goedkoper dan ING verzekering maar nu weet ik niet goed of je bij de mini verzekering zelf alles moet achternalopen of dat het net is als bij ING dat je gewoon de papieren afgeeft en dat zij alles voor je regelen .
Zijn er mensen hier met een Mini top cover en zo ja wat zijn je bevindingen daarvan ?
Ik zou jullie meningen erg op prijs stellen :D

Mvg
Kathleen
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2008, 08:27

Hoi Kathleen,

Voordat ik naar Jack van Dam overstapte, had ik Top Cover voor m'n Minis.
Toen een overspannen lerares haar gare Peugeot 405 achteruit in m'n flank prikte,
gaf ik alles door aan een contactpersoon bij TopCover.
Had het idee dat alles goed verliep.

Maar nadat ik bij Floris van Dam een offerte heb laten uitwerken, ben ik "om".

Lees dit topic maar eens door en je begrijpt waarom van deze club al een kleine 60 leden naar Floris zijn overgestapt.

:wink:
kaboke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

24 nov 2008, 08:44

Hele goeie feedback voor die persoon alleen woon ik in Belgie :oops:

Kathleen
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 nov 2008, 08:56

Ah. Goed te weten; dan heb je niet zoveel aan Van Dam's service. :|

Maar TopCover is op zich OK!

:)
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

24 nov 2008, 11:34

Jenkins schreef:Ah. Goed te weten; dan heb je niet zoveel aan Van Dam's service. :|

Wie weet komt er ooit nog eens een Floris International? :D
Afbeelding
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Wie heeft de Mini Top Cover

24 nov 2008, 21:09

kaboke schreef:Hallo , ben niet zeker of dit op de juiste plaats staat maar ik heb de volgende vraag , ik heb mij vorige week een MY cooper D aangekocht en sta een beetje in twijfel met de verzekering :? . Mini heeft er 1 aangeboden voor pakweg 200 euro goedkoper dan ING verzekering maar nu weet ik niet goed of je bij de mini verzekering zelf alles moet achternalopen of dat het net is als bij ING dat je gewoon de papieren afgeeft en dat zij alles voor je regelen .
Zijn er mensen hier met een Mini top cover en zo ja wat zijn je bevindingen daarvan ?
Ik zou jullie meningen erg op prijs stellen :D

Mvg
Kathleen
Heb zelf wel een Top Cover verzekering. 8)
1 Hele goede reden voor mij is, dat mijn Mini 3 jaar tegen nieuwwaarde verzekerd is. :D

Bij schade ga je naar de dealer toe, die regelt alles en je hebt geen omkijken.
Alles wordt heel netjes en correct afgehandeld.
Ik werd zelfs op de hoogte gehouden, van hoe de schade-afhandeling is verlopen.
(Iemand moest zonodig op mijn gloednieuwe Mini knallen die rustig geparkeerd stond. :s )
Dus mijn ervaring is zeer positief.
M.a.w. doen.
Shadow_Breaker
GPc-0001

24 nov 2008, 21:26

Jurgen schreef:
Jenkins schreef:Ah. Goed te weten; dan heb je niet zoveel aan Van Dam's service. :|

Wie weet komt er ooit nog eens een Floris International? :D
Die dag wacht ik nog af...
komop floris: you can do it :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 nov 2008, 10:51

De topcover verzekering is inderdaad een heel mooi product, zeker met de 3 jaar nieuwwaarde regeling.
Heb geen idee wat de premies in Belgie doen dus kan er eigenlijk geen zinnig antwoord op geven.

@ harry, ook de NewMINIclub verzekeraar kent 3 jaar nieuwwaarde regeling hoor en je bent ook vrij om naar een MINI dealer te gaan, toch maar eens is een offerte opvragen dan :wink:
Enige kleine nadeel van de Topcover verzekering is dat je bij totalloss en diefstal verplicht wordt om een nieuwe auto bij BMW/MINI te kopen, voor het zelfde geldt ben je helemaal klaar met BWM/MINI en wordt je toch verplicht om daar een nieuwe auto te kopen.

@ shadow, ik wil echt heel graag de Belgische markt op maar Allianz kan er niet in mee, misschien toch maar eens is een BV'tje oprichten in België.
Wat trouwens ook een idee is is om een tussenpersoon eens is op te bellen in Belgie en vragen of hij geen speciale afspraken wil maken met een verzekeraar :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 nov 2008, 13:08

florisvandam schreef:@ harry, ook de NewMINIclub verzekeraar kent 3 jaar nieuwwaarde regeling hoor en je bent ook vrij om naar een MINI dealer te gaan, toch maar eens is een offerte opvragen dan :wink:
Enige kleine nadeel van de Topcover verzekering is dat je bij totalloss en diefstal verplicht wordt om een nieuwe auto bij BMW/MINI te kopen, voor het zelfde geldt ben je helemaal klaar met BWM/MINI en wordt je toch verplicht om daar een nieuwe auto te kopen.
Kom daar je nu pas mee. :lol:
Zal vanavond eens even kijken hoe lang de looptijd nog is.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 nov 2008, 18:38

harmar schreef:
florisvandam schreef:@ harry, ook de NewMINIclub verzekeraar kent 3 jaar nieuwwaarde regeling hoor en je bent ook vrij om naar een MINI dealer te gaan, toch maar eens is een offerte opvragen dan :wink:
Kom daar je nu pas mee. :lol:
Zal vanavond eens even kijken hoe lang de looptijd nog is.
let je wel op dat je minimaal 2 maanden van te voren schriftelijk opgezegd dient te hebben :wink:

Zie je inventarisatie formulier wel verschijnen Harry :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “MINI-talk”